گفته می شود

گفته می شود ۵۴ نماینده دور یازدهم مجلس، هنوز خانه های سازمانی خود را تحویل نداده اند و همجنان در این خانه ها زندکی می کنند.

 

 

 

گفته می شود زیان انباشته موسسه ملل تا پایان خردادماه به بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۳ میلیارد تومان رسیده است. این در حالی است که ظرف سه ماه فعالیت در سال جاری نیز روزانه نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان زیان تولید کرده است.

 

 

 

گفته می شود مشکلات حوزه کارگران از جمله ناکافی بودن حقوق و دستمزد، عدم تطابق دستمزد آنان با تورم و نداشتن امنیت شغلی همچنان به قوت خود باقی است این درحالی است که برنامه هفتم توسعه به دولت تکلیف کرده است که سالی یک میلیون شغل جدید ایجاد کند که با وجود زیرساخت های فعلی صنعت و حوزه کار بیشتر شبیه شوخی است تا اینکه قابلیت اجرا داشته باشد.

 

 

گفته می شود احمد دنیامالی هنوز دست به تغییرات در وزارت ورزش و جوانان نزده است، اما صحبت‌هایی به میان آمده و زمزمه حضور برخی بازنشسته‌ها در این وزارتخانه به گوش می‌رسد.

 

 

گفته می شود عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخابات پزشکیان به زودی با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر اجرایی شورای توسعه سواحل مکران منصوب می‌شود.

 

 

گفته می شود رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از اخراج ۵ هیات علمی به دلیل حمایت از اغتشاشات طی سال اخیر خبر داد و گفته یکی از این اساتید که البته موضوع آن سیاسی نبود مشکلش حل شده و به دانشگاه صنعتی شریف بر می‌گردد.

 

 

 

گفته می شود دفتر سخنگوی فراجا با اشاره به بی‌پایه و اساس بودن خبر دستگیری فرزند یکی از پیشکسوتان مطرح ورزشی توسط پلیس و رد مرز به یکی از کشورهای همسایه؛ از رسانه‌ها خواست تا در انتقال و نشر اخبار دقّت لازم را داشته باشند.

 

 

گفته می شود شبکه تلویزیونی ویون گزارش داده اسرائیل برای محافظت از نظامیانش، پناهجویان آفریقایی را برای عملیات‌های خطرناک در غزه به کار می‌گیرد و در ازای آن به این افراد اقامت می‌دهد.