گفته می شود

گفته می شود دیدار اخیر سعید محمد با رحمت‌اله بیگدلی و انتشار سخنانش درباره دخالت‌های خانواده رئیسی، موجی از واکنش‌ها را در فضای سیاسی کشور به همراه داشت. این تحولات، نشان از تغییر موضع محمد از جناح تندرو اصولگرا به سمت اصلاح‌طلبان دارد؛ تغییری که هم با استقبال و هم با انتقادات شدید روبه‌رو شده است.

 

 

گفته می شود بررسی‌ها نشان می‌دهد مجموع وامی که شرکت پترو تار فراساحل از ۶ بانک دریافت کرده، بیش از ۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان است و بر اساس اطلاعات بانک مرکزی، این مبلغ کلان هنوز به شبکه بانکی بازنگشته اس

 

 

گفته می شود سلیم پیگیر رئیس حزب متعد فکری افغانستان روی آنتن تلویزیون ملی افغانستان آرزوی کرده که شرایط افغانستان یک روز گریبانگیر ایران و پاکستان شود. او در ادامه از این گفت که ایرانی‌ها باید دست تک‌تک افغان‌هایی که در ایران کار کردند و می‌کنند را ببوسند.

 

 

گفته می شود بهروز محبی نجم آبادی نماینده مجلس با اشاره به اینکه فیلترینگ تصمیم شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی امنیت ملی بوده است گفته در مورد تیک تاک، درآمریکا پاسخ صریح و سخت مجلس آمریکا به تیک تاک مشخص شد که همه ی کشورها به مسائل امنیتی و اخلاقی شان حساس هستند.

 

 

گفته می شود در حاشیه اولین نشست خبری رئیس جمهور، همسر زهرا پزشکیان که حضورش در سفر اخیر عراق و دیدارهای ریاست جمهوری حاشیه ساز شده بود، در این نشست خبری هم حاضر شد!

 

 

گفته می شود طی دو هفته اخیر در جریان تشکیل دولت چهاردهم و به دور از چشم مسئولان یا با نظر مثبت آنان، قیمت برخی از کالاهای اساسی افزایش یافته که نیازمند توجه بیشتر دستگاه‌های نظارتی است.

 

 

گفته می شود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بخشنامه ای به پرهیز از هرگونه عزل و نصب روسا و مدیران عامل شرکت های تابعه صندوق های بازنشستگی تا تصویب دستورالعمل نحوه احراز صلاحیت مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره تاکید کرد.

 

 

گفته می شود پس از هشدار سازمان بازرسی به وزیر اقتصاد در پی تداوم رویه غیرقانونی در بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک به جای پاسخگویی به نهاد‌های مسوول و افکار عمومی اقدام به رپورتاژ آگهی در شبکه توئیتر است.