گفته می شود

گفته می شود وزارت تعاون در فرخوانی از داوطلبان مدیریت کل کار استان‌ها خواسته با ثبت نام خود را در معرض بررسی صلاحیت قرار دهند؛ اقدامی مسبوق به سابقه که نمایندگان کارگری نسبت به آن ملاحظاتی و نقدهایی را مطرح ساختند.

 

 

گفته می شود رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی نیروگاه‌های ایران گفته در صورت ادامه روند فعلی و اگر از هم اکنون چاره اندیشی نشود، میزان ناترازی برق در تابستان ۱۴۰۴ حداقل ۲۶ هزار مگاوات خواهد بود که برای گذر از این شرایط و حفظ ناترازی موجود نیاز به ۹۰۰ تا یک میلیارد دلار بودجه است

 

 

 

گفته می شود طبق نوشته‌های فائزه هاشمی «زندان اوین، بند زنان سیاسی، همجواری با مبارزین نام آشنا، خاطرات خوب و بد، تلخ و شیرین، باورهای مشترک و گاهاً در عمل متفاوت. در کلام عالی و در عمل خالی، نظریه‌پردازانی از درون تهی. دیکتاتورهای کوچکی که آنچه را که سال‌ها با آن مبارزه کرده‌اند بر سر هم‌بندی‌های خود می‌آورند. هم‌بندانی که کمتر یارای نقد کردن و یا ایستادن در مقابل آنها را دارند که در این صورت تنگ‌نظری‌ها، تهمت‌ها، پرونده‌سازی‌ها، هتاکی‌ها، حذف و طردها، تخریب شخصیت‌ها و گاهاً ضرباتی را نوش جان می‌کنند. به عبارت دیگر هم‌بندی (بخوانید گروه فشار داخل بند) هم‌بندی را می‌پاید، برای او تعیین تکلیف و خط قرمز مشخص می‌کند، آزادی او را سلب می‌کند، به او انگ و تهمت می‌زند، او را تهدید می‌کند، آرای او را دور می‌ریزد، ضرب و شتم نثارش می‌کند، فضای وحشت و خفقان می‌آفریند. چرا؟ چون با او همراه نشده، یا نقدی بر او وارد کرده و پا روی سلطه و اقتدار او نهاده.»

 

 

 

گفته می شود آمارها نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۳ میلادی بیش از ۳۰ هزار پرواز از آسمان افغانستان عبور کرده‌اند در حالی که فضای این کشور از ایمنی لازم برخوردار نیست و هر آن ممکن است در انجام پروازهای برنامه‌ای شرکت های هواپیمایی عبوری در آسمان افغانستان تداخل ایجاد شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان برنامه و بودجه، طی تماس تلفنی با مدیرعامل انجمن صنفی مراکز توانبخشی، اعلام کرده است که مصوبه افزایش ۴۰ درصدی حق پرستاری معلولان و یارانه مراکز توانبخشی را اجرا نخواهد کرد!

 

 

 

 

گفته می شود دونالد ترامپ مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات می‌تواند بیشتر اختلافات با ایران و کره شمالی را با تماس تلفنی حل کند.

 

گفته می شود عراقچی گفته برای گفتگو آماده‌ایم اما نه گفتگو زیر فشار، جمهوری اسلامی همواره راه درست خودش را دنبال می‌کند.