گفته می شود

گفته می شود صدا و سیما در حال حاضر بیش از ۷۰ شبکه فعال دارد و بودجه مصوب آن سالانه ۲۴ هزار میلیارد تومان است. با وجود این تعداد شبکه و بودجه کلان این سازمان در ابتدائیات کار خبری و رسانه‌ای مشکل داشته و آمار‌ها و مشاهدات نشان می‌دهد با افول سریع مخاطب مواجه است.

 

 

گفته می شود پوتین در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی بیان کرده همه این پیشرفت ها در مناسبات، عمدتاً با حمایت رهبر جمهوری اسلامی، آیت الله آقای سید علی خامنه ای اتفاق می افتد. از شما می خواهم بهترین و مهربان ترین آرزوهای من را به ایشان برسانید.

 

 

 

گفته می شود صادق زیباکلام استاد دانشگاه نوشته ‌بغض و کینه طیفی از اپوزیسیون از خانم فائزه هاشمی را می‌توان از سکوت رسانه های فارسی زبان به نامه ایشان ملاحظه نمود. آن رنجنامه غایت شهامت اخلاقی و وفاداری فائزه به دمکراسی بود. در تاییدآنچه می گوید میتوانیم نگاهی بیاندازیم به کارنامه زندانیان سیاسی در دفاع از دمکراسی بعد از انقلاب۵۷.

 

گفته می شود «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور و نامزد حزب دموکرات با کسب ۴۷ درصد آرا و اختلافی ۵ درصدی، بر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه غلبه کرده است.

 

 

 

گفته می شود دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرده مطمئن نیست بار دیگر با کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) ریاست جمهوری این کشور مناظره داشته باشد یا نه و ادعا کرد که «در مناظره پیروز شده است».

 

 

گفته می شود علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی درباره توهین‌های علی کریمی به او گفته «کریمی فوتبالیست خیلی خوبی بود؛ اگرچه خیلی به من بی احترامی کرده اما من احترام زیادی برای او قائلم… دوست دارم کریمی روزی به ایران برگردد و در این مملکت زندگی کند. کسی هم با او کاری ندارد؛ حالا ۴ تا حرف هم زده.»

 

 

گفته می شود در حالی که همواره یکی از استدلال‌های برای عدم اخراج افاغنه این بوده که ایرانی‌ها حاضر به انجام کارهایی که افغانی‌ها می‌کنند، نیستند، انتشار یک ویدیو خلاف این را نشان می‌دهد. ویدیویی از روایت عجیب از اخراج کارگر ایرانی شهرداری توسط سرکارگر افغانی و جایگزین کردن آن با یک کارگر افغانی دیگر منتشر شده و به شدت در فضای مجازی محل بحث شده است.

 

 

گفته می شود تحلیل درآمدهای مالیاتی در پنج ماه امسال نشان می‌دهد که سهم مالیات کارکنان بخش عمومی و خصوصی ۱۲ درصد و سهم مالیات مشاغل و اصناف ۶ درصد از کل مالیات وصولی است.

 

 

 

گفته می شود بر اثر تیراندازی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو به سمت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه در مجاورت پمپ بنزین تعداد ۳ نفر از کارکنان هنگ مرزی (۲ سرباز و یک کادر) شهید شدند.

 

 

گفته می شود یک کارشناس انرژی گفته هدف‌گذاری تولید بیش از ۶ میلیون بشکه‌ای نفت تا ۲۰۲۸ از سوی عراق با توجه به حضور کمپانی‌های بزرگ نفتی جهان برای توسعه میادین نفت و گاز عراق منطقی است و این موضوع احتمالأ سهمیه‌های نفتی در اوپک و همچنین برنامه‌های صادرات نفت ایران را با توجه به مشابهت نسبی نفت دو کشور تحت تاثیر قرار دهد.