گفته می شود

 

 

گفته می شود مدیران شرکت ملی صنایع مس در مجمع این شرکت برای خودشان پاداش چند صدمیلیونی تصویب کردند. چراکه بررسی خروجی تصمیمان مجمع‌عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ شرکت ملی صنایع مس ایران نشان می‌دهد، حق حضور اعضای غیرموظف با حداقل یک جلسه در ماه و به ازای حداکثر ۲ جلسه در ماه، معادل ۸ میلیون تومان مصوب شده است. این در حالی است که هیئت مدیره فملی نیز در مجمع سالانه، مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان را به عنوان پاداش خود تصویب کردند، هرچند این رقم نسبت به سال قبل، بدون تغییر است.

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی گفته به نظرم این حق مردم، حق دولت جدید و حتی حق دولت قبل است که مختصات شرایط دست به دست شدن دولت به شکل کلان و کلی، فارغ از گرایش‌های سیاسی و تلاش‌هایی برای منکوب کردن سیاسی رقیب به جامعه منتقل شود. این حق جامعه است و اصلا انتقام‌گیری سیاسی یا سیاه‌نمایی نیست. از آن طرف هم باید مراقب بود تا با پروپاگاندا و تبلیغ تلاش نشود آن چیزی که وجود ندارد و دستاوردی که ساخته نشده به خورد جامعه داده شود.

 

 

گفته می شود معلمان غیررسمی بعد از سال ۹۱ وزارت آموزش و پرورش گفتند: وزارت آموزش و پرورش با کمبود شدید نیرو مواجه است و قصد دارد این کمبود را از طریق بازنشستگان برطرف کند، در صورتی که نیروهای غیررسمیِ توانمند با تجربه آموزگاری و گذراندن دوره‌های ضمن خدمت با گزینش نا عادلانه کنار گذاشته شده‌اند.

 

 

گفته می شود با تصاویر منتشر شده از روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان مشخص شد که هواداران در حال اعتراض بودند که لیدرها اقدام به ضرب و شتم آنها کرده و تماشاگران نیز خطاب به آنها از شعار بی شرف استفاده می‌کنند.

 

 

گفته می شود مطرح شدن طرح های پیش فروش و قرعه کشی از سوی خودروسازان بزرگ با این هدف انجام شد که دست دلالان از بازار خودرو کوتاه شود، اما به نظر می رسد این طرح نه تنها موفقیت ویژه ای نداشته بلکه عملا نان دلالان را در روغن فرو برده است.

 

 

گفته می شود شرکت سایپا در حالی هزینه تبلیغات خود را صفر اعلام کرده است که اخبار مثبت پیرامون این شرکت روی خروجی بسیاری از رسانه های رسمی کشور که بی شک بی هزینه نیست، دیده می شود. پذیرش هزینه صفر تبلیغاتی در شرایط کنونی کشور و از یک خودروساز، حقیقتا برای هر اهل فکری، دشوار است.

 

 

 

گفته می شود دولت آلمان در اقدامی برای مقابله با مهاجرت های غیرقانونی و محافظت از مردم در برابر تهدیدات، تمام مرزهای زمینی این کشور را بسته اعلام کرد.

 

 

گفته می شود محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در تلویزیون حین توضیح آمار مصرف گندم و آرد در استان تهران، افشاء کرد که طی دو سال اخیر یک میلیون نفر افغانی جدید به جمعیت استان تهران افزوده شده‌اند؛ آماری تکان دهنده که نشان می‌دهد ایران با چه انبوهی از مهاجرین غیرقانونی مواجه است.

 

 

گفته می شود محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در آیین تودیع و معارفه وزیر ارشاد از ابلاغ ممنوعیت انتقاد از مسئولین دولت رئیسی دفاع کرد و توجیهات جالبی آورد.

 

 

 

گفته می شود پس از برگزاری مراسم تودیع و معارفه وزیران فرهنگ و ارشاد دولت سیزدهم و چهاردهم، داریوش ارجمند به سراغ سید عباس صالحی رفته و به صالحی اعتراض می‌کند که چرا به او فرصت تمجید از عملکرد محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد دولت رئیسی در این مراسم داده نشده است! ارجمند در دولت پیشین مورد توجه ویژه اسماعیلی بود.