گفته می شود

گفته می شود عملکرد عجیب صداوسیما در خبررسانی درباره وام‌های میلیاردی بورس و سانسور اخبار مربوط به «مجید عشقی» رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار خبرساز شده است.

 

 

گفته می شود نصرالله معین نجف آبادی مشهور به معین کنسرتی در استانبول برگزار کرده که در کمال شگفتی با وجود ۱۵ هزار صندلی و قیمت ۲۰۰ دلاری بلیت‌ها، سولد اوت شده که اتفاقی کم‌سابقه برای خواننده‌های ایرانی ساکن خارج از ایران است. تور این کنسرت به قیمت ۲۴ میلیون تومان بوده که محاسبه شده با احتساب هزینه این تور و بلیت ۲۰۰ دلاری این کنسرت، گردش مالی کنسرت معین بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است!

 

 

گفته می شود ویدیویی از مصاحبه یک افغانی در افغانستان منتشر شده که می‌گوید برای هفتمین بار از ایران اخراج شده و در ادامه تاکید می‌کند به زودی دوباره به ایران بازمی‌گردد! او با مشاغلی که در کارخانه و رستوران‌ها داشته و درآمدش اشاره می‌کند. این اظهارات بحث برانگیز که نشان می‌دهد می‌بایست افغانی‌ها پس از دستگیری انگشت نگاری و رصد کافی شوند و «مهاجرین حرفه‌ای» شناسایی و برخورد با افغانی‌ها که اصرار بر قانون کشی دارند، برخورد جدی صورت پذیرد.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبر جعلی بودن مدارک ۱۰۰ متقاضی نمایندگی مجلس گفت: این از جنبه‌ی بین‌المللی، وجهه‌ی خوبی ندارد که بگویند صد نفر از متقاضیان نمایندگی مجلس در ایران، آن هم ایرانی که کهن‌ترین تمدن را دارد، با مدارک جعلی آمده‌اند. اینجا حاکمیت قانون است و قانون اعمال و اجرا می‌شود.

 

 

گفته می شود بررسی صورت مالی بانک پاسارگاد نشان می دهد این بانک، هزار میلیارد تومان وام بانکی، به شرکتی داده است که بررسی ها نشان داد رد پای این شرکت به یک هلدینگ خاص می رسد!

 

 

 

گفته می شود در روزهایی که فوتبال‌مان با مشکلات و حواشی پرشماری از جمله وضعیت استادیوم‌ها روبه‌روست، خبر خاصی از رئیس فدراسیون نیست، در حالی که مهدی تاج از ابتدای ماه جاری به محل کار خود نرفته است.

 

 

 

گفته می شود روزنامه کیهان مدعی شده با گذشت روزها و هفته‌ها از آغاز دولت چهاردهم، هرچه پیش می‌رویم وجوه جدیدی از ادعای وفاق ملی برای اذهان عمومی آشکار می‌شود.فاز جدید وفاق ملی مورد ادعای مدعیان اصلاحات و سیاستمداران آنان در دولت جدید‌، علاوه‌بر میدان دادن به افرادی که علنا و آشکارا ضدیت خود را با نظام جمهوری اسلامی اعلام داشته‌اند، با منزوی کردن نیروهای انقلابی همراه بوده است.متاسفانه نگاهی کوتاه به انتصابات اخیر در دولت نشانگر این است که با تسلط طیف‌های تندرو مدعی اصلاحات بر تصمیم‌گیری‌های دولت، بیش از اینکه امیدی به تربیت صد مدیر جوان مؤمن در دولت چهاردهم باشد، ظن تربیت صد مدیر حامی فتنه و اغتشاش بیشتر احساس می‌شود.

 

 

 

گفته می شود مسعود پزشکیان در وزارت اطلاعات گفته نباید نسبت به خروج نخبگان و سرمایه‌های مادی کشور بی‌تفاوت باشیم و باید ریشه‌های آن را شناسایی کرد و خشکاند.

 

 

گفته می شود محمدحسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد رفع فیلترینگ گفته موضوع فضای مجازی مهم است و اگر از آن بعنوان فرصت استفاده نشود تبدیل به تهدید می شود لذا بایستی از فضای مجازی در راستای علمی فرهنگی سیاسی اجتماعی عمرانی استفاده شود و بهره بگیرد.