گفته می شود

گفته می شود تصاویر تازه‌ای از محل سقوط هلی کوپتر شهید ابراهیم رئیسی و همراهانش منتشر شده که نشان می‌دهد فاصله محل سقوط تا اولین روستا به چندصد متر نمی‌رسد و با توجه به موقعیت سقوط و آتش گرفتن هلی کوپتر، ندیدن هلی کوپتر توسط محلی‌ها عجیب بوده است. نکته قابل تامل دیگر نصب سنگ قبر در محل سقوط هلی کوپتر برای شهید رئیسی و همراهانش است که با توجه به عدم وجود پیکر در این نقطه، اقدامی عجیب محسوب می‌شود.

 

 

 

 

گفته می شود بررسی ها نشان می دهد بازار سنتی صادرات محصولاتی مانند پسته، زعفران، خاویار و فرش که در تمام ادوار تاریخ در انحصار ایران بوده، آسیب جدی دیده است. دلیل این آسیب ها با هدف برطرف کردن، نیازمند واکاوی است

 

 

 

گفته می شود سهم مدارس دولتی در بین برترین های کنکور فقط ۷درصد است و این عدد، نمایانگر توان واقعی مدیریت آموزشی دولتی است‌.

 

گفته می شود آذری‌جهرمی در واکنش به مشکلات میزبانی رونالدو و حضور زنان در ورزشگاه مشهد، انتقاد کرد و گفت: مدیران ورزش کشور باید به جای گلایه‌های رسانه‌ای، به مشهد رفته و مشکلات را مستقیماً حل کنند.

 

 

گفته می شود در این روزها که با اعلام رتبه‌های داوطلبان کنکور سراسری، تب انتخاب رشته باز هم داغ شده، تصویری از کارنامه یک داوطلب دارای سهمیه‌ی کنکور علوم تجربی سال ۱۴۰۲ که با درصدهای پایین در رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پذیرفته شده، مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. سهمیه‌های پرتعداد و متنوع در کنکورهای سراسری موجب ناعدالتی در پذیرش دانشجو شده و انتقاد کارشناسان را در پی داشته است. این کارنامه عجیب را می‌بینید.

 

 

 

گفته می شود ویدیویی در فضای مجازی وایرال شده است که ادعا میشود متعلق به تلویزیون رسمی باکو است : «ما امروز بدون ترس می‌گوییم که تبریز خاک آذربایجان است. این ادعای ارضی نیست، بلکه صرفاً یک حقیقت تاریخی است. هم تبریز، هم اردبیل، هم ارومیه، هم خوی، هم زنجان خاک تاریخی آذربایجان است و هر زمان که باشد تبریز و دیگر شهرهای خاک قدیم ما در ایران آزاد خواهند شد!» بر اساس بررسی‌های این ویدیو دست‌کم متعلق به یک سال پیش است و دوباره وایرال شده است.

 

 

 

گفته می شود انتشار آمار تسهیلات بیش از ۹۱ هزار میلیارد تومانی بانک‌ها به کارکنان شان در سال گذشته قابل تقدیر است، اما سوال اینجاست که چرا رئیس کل بانک مرکزی صحبت‌های تیرماه سال گذشته را فراموش کرده و خبری از آمار تسهیلات دریافتی کارمندان بانک مرکزی نیست؟

 

 

گفته می شود درحالی که با افزایش بی ضابطه و قانون مهاجران افغان در کشور موجی از واکنش‌های مردمی جهت ساماندهی این معضل کشوری به راه افتاده است، نشانه‌هایی پیدا و پنهان از حمایت دولت سایه از حضور این گروه از مهاجران غیر قانونی دیده می‌شود.

 

 

گفته می شود دستیار شهید رئیسی در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی معتقد است استمرار فیلترینگ فاقد وجاهت حقوقی و قانونی است و با ادامه فیلترینگ، امنیت فرهنگی کشورمان بیشتر به مخاطر افتاده است.

 

 

گفته می شود آذین، منتقد سینما و تلویزیون می گوید: سریال‌های شبکه خانگی با مجوز صدا و سیما که اغلب کپی شده آثار دهه چندم ماهواره‌ها و تلویزیون‌های خارجی است، نهایتا مردم را بیشتر ماهواره بین کرده است.