گفته می شود

گفته می شود پس از آنکه مسعود پزشکیان در سخنرانی درباره غیرمنطقی بودن قیمت بنزین گفت که به مقدمه چینی برای افزایش شدید قیمت بنزین تعبیر شد، حالا ویدیویی در پاسخ به سخنرانی بنزین پزشکیان در فضای مجازی وایرال شده که به رئیس جمهور یادآوری کرده، قبل از قیمت بنزین، چیزهای دیگری وجود دارد که منطقی نیست!

 

 

گفته می شود سفیر ژاپن اعلام کرده که کشورش مبلغ ۱۰ میلیون دلار به افغانستان برای کشت جایگزین خشخاش و درمان معتادان کمک می‌کند.

 

 

 

گفته می شود پیش‌بینی می‌شود، معاون رئیس‌جمهوری به‌عنوان رئیس شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی، از استان سیستان و بلوچستان و از اهالی اهل تسنن این استان انتخاب شود.

 

 

گفته می شود بانک پارسیان با سرمایه ۱۵ هزار و ۶۳۴ میلیارد تومانی، بیش از ۷۹ هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان به بانک‌ها و سایر موسسات اعتباری، بدهکار است و مجموع بدهی این بانک تا پایان خردادماه به ۴۷۲ هزار و ۶۴۲ میلیارد و ۳۰۹ میلیون تومان رسیده است.

 

 

 

گفته می شود در حالی که در روزهای اخیر دستور توقیف جوکر زنان توسط ساترا و صداوسیما خبرساز شده بود، انتشار تیتراژ پایانی مسابقه «خانه ما» از محصولات اوج، از شبکه ۲ تلویزیون در شبکه‌های اجتماعی با واکنش گسترده کاربران مواجه شد. ظاهرا بخش‌های پایانی ترانه این تیتراژ توجه برخی را به خودش جلب کرده است.

 

 

گفته می شود امام جمعه مشهد با بیان این‌که وفاق ملی با نظارت ملی قابل تحقق است، گفته نظارت ملی عبارت است از امر به معروف و نهی از منکر، اگر این فرهنگ در جامعه جاری شد یعنی نظارت ملی انجام می‌شود و اگر این نظارت وجود داشته باشد، یعنی وفاق ملی محقق شده است.

 

 

 

 

گفته می شود «بسیاری بر این باورند که اسرائیل را باید یک بازیگر فعال در پشت پرده دستگیری پاول دوروف در فرانسه دانست. بازیگری که از ناحیه فعالیت کانال های خبری مختلف در شبکه اجتماعی تلگرام به ضرر خود، آسیب های جدی دیده است.»