پیامک

۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اینکه از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تا روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ۴۱ هزار و ۱۱۸ شهروند فلسطینی در این باریکه به شهادت رسیده‌اند. آمریکا و غرب شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ غزه هستند.
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام در ارتباط با همسان سازی حقوق بازنشستگان همان قانون برنامه هام وقانون بودجه مصوب مجلس رااجرافرمایید اضافه کردن بندهایی به آن خلاف ومغایر قوانین برنامه هفتم بودجه سالانه است.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام نیروی کار بطور کامل در کشورداریم وهیچ نیازی به کارگر بی سواد خارجی نداریم همه افقانیها باید از کشور اخراج شوند این خواست ملت ایران است باتوجه به اینکه جوانان تحصیل کرده خودمان بیکارند ….. 
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ واقعا جای تعجب هست که جامعه تحصیل کرده و فهیم چه طور یه خواننده ،بازیگر و نوحه خوان و..که فقط از استعدادی که دارن برا کسب درامداستفاده میکنند را الگو و راهنما قرار میدهند.

 

 

 

سلام آقای …..سفر رفتین خوش بگذره بهتون و اسلام شناسی کردین موفق باشید اما با هزینه خودتون بروید هرجای دنیا دوست دارید از بیت المال مردم ایران هزینه نکنید و بقول معروف از کیسه خلیفه نبخشید با هزینه خود و از حساب جاری شخص خودتون بلیت هواپیمایی خرج هتل و غیره