پیامک

 

 

 

سلام و خدا قوت به شهردار محترم بیرجند آقای دکتر بهترین و همکاران پرتلاش شون که در زیباسازی و بهسازی شهر اقدامات ارزنده ای انجام داده اند.
خواهشمندیم گوشه چشمی هم  به انتهای شهیدآوینی منطقه نارنج داشته باشند.
در انتهای نارنج یک مجتمع قرارگاه سلمان قرار دارد یه بازدید داشته باشید که بچه هامون چه فضایی برای بازی و اوقات فراغت دارند. فرعی چهار راه به سمت نارنج  حجم زیادی از بار ترافیکی را کم می کند ولی ماه هاست نیمه کاره رها شده است. فکری برای زمین های خاکی نارنج لطفا داشته باشند. با تشکر و سپاس
۱۴۰۳/۰۶/۲۳ ۱۱:۲۱:۲۸ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آقایی گفته باید کاری کنیم که پزشکیان راه رییسی را ادامه دهد. اگر قراردبود راه دولت قبل ادامه پیدا کند با ۴۹ درصد مشارکت رای دهندگان شخص دیگری باید رییس جمهور می شد که همفکران شما تبلیغش را می کردید پس حرف مردمی که به پزشکیان رای دادند و ۵۱ درصدی که اصلا رای ندادند مشخص است.دولت باید مدیرانش را از طیفی که بهش رای دادند انتخاب کند و گرنه انتخابات بی معنا خواهد شد.در گام اول که ببینیم این دولت در عمل با قبل فرق دارد این است که بودجه رفاهی و معیشتی و خدماتی نهادهای خاص باید قطع شود تا همه مثل کارگر سر گذر و یا آنهایی که حقشان ضایع شده و شغلی ندارند ولی ردیف بودجه جداگانه ای هم ندارند و به همین خاطر تریبون و قدرتی هم ندارند دنبال شغل و کار بروند.مگه میشه از عدالت گفت ولی یک عده ردیف بودجه جدا بگیرند و از نهادهای دیگر هم بودجه و پول تحت عنوان های خاص بگیرند و دولت هم از بودجه کشور که باید برای عموم مردم باشد جداگانه بودجه بگذارد؟رییس جمهور شعارش عدالت علی است پس ببینید با برادرش عقیل چگونه برخورد کرد که دیناری بیشتر به او نداد.نمی شود زمین و وام و پول برای یک عده باشد و اتفاقا همینها مخالف برجام و رابطه باشند و از تحریم حمایت کنند ولی کمر مردم شکسته شود.فقط کافیست این دولت مبلغ دریافتی،وضعیت و کیفیت ساخت مسکن ملی مردم عادی با موقعیت مکانی اپارتمانهایی که نظامیان و غیره برای طیف خودشان در بیرجند می سازند را با هم مقایسه کنند و نتیجه را شفاف اعلام کنند تا ببینید وام عشقی نوک قله ایست که دیده میشه.قطعا ظرف بودجه کشور یکی است و حق همه باید از این ظرف دیده بشه.
خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام .اداره برق میدان دانش محله دکتر گنجی مهر شهر و گنجی پنج یک ماه در تاریکی بسر میبرد لطفا جهت تعویض روشنایی اقدام کنید.
خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام حمله پلیس امنیت آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ و تعطیلی مسجد یک بهانه بود . آلمانی ها از زمانی که فهمیدند مپنا و مهندسی ایرانی در آینده ایی نچندان دور رقیب زیمنس خواهد بود حسادت شان شروع شد و برای هم چیز بهانه جویی کردند. خبر پیشرفت ایرانی برای اروپائیان غیر قابل قبول و بنوعی سرشکستگی قلمداد می شود. مخصوصا زمانی که روس ها تصمیم گرفتند از قطعات و تجهیزات ایرانی بجای زیمنس در مراکز برق آبی حساس خود استفاده نمایند آلمانی ها بیشتر سوختند. .مهندسی ایرانی با سرمایگزاری و آماده سازی زیرساخت ها می تواند مایه شگفتی سازی های بزرگ در جهان صنعت باشد . آلمانی ها جواب حماقت خود را در بستر اقتصادی خلیج فارس پرداخت خواهند کرد .