گفته می شود

گفته می شود نماینده تهران در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی اقتصاد مدعی شده که همتی یکی از متهمین پرونده چای دبش است.

 

 

 

گفته می شود رئیس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان گفته حذف دلار از تجارت ایران و تاجیکستان نیاز به ایجاد زیرساخت‌هایی دارد که اکنون موجود نیست ضمن اینکه تثبیت این جریان حدود دو دهه زمان می‌برد و اگر ایران از تحریم خارج شود این راهکار دیگر کارایی ندارد.

 

 

 

گفته می شود در حالی که بسیاری از متقاضیان برای دریافت تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری با چالش مواجه هستند برخی بانک‌ها برای وکالتی‌کردن حساب جهت خرید خودرو، وام قرض الحسنه پرداخت می‌کنند.

 

 

گفته می شود مدیران وزارت بهداشت از صدر تا ذیل پزشک هستند و پزشک هیات علمی دانشگاه که ۷۰ میلیون حقوق ثابت می‌گیرد و چند صد میلیون تومان کارانه، کجا از حال پرستاری خبر دارد که حقوقش ماهی ۲۰۰ دلار است و برای شیفت ۷ ساعته‌ی اضافه‌کار در شب‌های طولانی، ۱۴۰ هزار تومان بعد از چند ماه تاخیر به حسابش می‌ریزند؟

 

 

گفته می شود مبینا نعمت زاده ملی پوش تکواندو ایران و نفر سوم المپیک پاریس بعد از کسب مدال از رئیس جمهور درخواست کرد در صورت امکان در رشته پزشکی بدون کنکور تحصیل کند و همین موضوع جنجال زیادی در فضای مجازی به همراه داشت لذا به تازگی شنیده می‌شود معاون تربیت بدنی وزارت علوم در این خصوص اقداماتی را انجام داده است و دانشگاه‌های کشور با این موضوع مخالف نیستند، اما قانون مصوب در مورد تحصیل قهرمانان ورزشی در رشته تربیت بدنی و تا مقطع کارشناسی است و قرار است در آیین نامه جدید رشته‌های مهندسی و پزشکی نیز به آن اضافه شود.

 

 

 

گفته می شود فدراسیون فوتبال در پرونده‌های متعدد نقل و انتقالاتی پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با حاشیه‌های فراوانی روبه‌رو شده و حالا مقابل تهدید زنوزی هم سکوت کرده است.

 

 

 

گفته می شود فدراسیون فوتبال ناکارآمد اما زورگو این روزها برای درآمدزایی خودش، دکان دو نبشی را برای باشگاه‌ها باز کرده و چپ و راست از آنها پول می‌گیرد و حق و حقوق آنها از جمله تبلیغات محیطی را پرداخت نمی‌کند.

 

 

 

گفته می شود براساس نظرسنجی نیویورک‌تایمز و سینا کالج، کامالا هریس و دونالد ترامپ در ایالت‌های آریزونا، جورجیا، نوادا و کارولینای شمالی رقابت نزدیکی دارند؛ ایالت‌هایی که ترامپ چند هفته پیش به نظر می‌رسید با اختلاف پیروز شود.

 

 

 

گفته می شود مربی فصل پیش استقلال که احتمالا جایی در کادر فنی امسال نخواهد داشت، در مصاحبه با خبرنگاران از چیزهایی صحبت کرد که می‌تواند آرامش باشگاه را تحت تاثیر قرار بدهد.

 

 

گفته می شود آذری جهرمی نسبت به اظهارات امیر حسین ثابتی در مجلس بعنوان نماینده مخالف عراقچی، وزیر پیشنهادی امور خارجه واکنش نشان داد و نوشت: درباره صحت و سقم ادعای آقای ثابتی اطلاعی ندارم و کاش رییس محترم مجلس در این خصوص اظهارنظر می‌کردند. اما ظاهرا در سقیفه بنی ساعده هم عده‌ای گفتند حالا «یک نفری» یک حرفی زده، پس ما چه‌کاره‌ایم؟ مگر خدا نگفت «وامرهم شوری بینهم»؟!