گفته می شود

 

گفته می شود روزنامه نگار نزدیک بنیامین نتانیاهو در کانال چهارده تلویزیون اسرائیل مدعی شد که اسرائیل، تهدید به آتش کشیدن انبارهای نفتی ایران (بمباران) در واکنش به پاسخ نظامی ایران و محور مقاومت کرده و همچنین هشدار داده که بیروت را همانند ضاحیه می‌کنیم!

 

 

گفته می شود یک دیپلمات ارشد وزارت امور خارجه انگلیس با گفتن این که دولت این کشور در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه «هم‌دست» است، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

 

 

گفته می شود یوسف پزشکیان، فرزند رئیس جمهور به انتقادهایی که به او بابت اظهار نظرهایش در فضای مجازی شده بود واکنش نشان داد و نوشته من از حدود سال ۸۱ وبلاگ داشتم. از ابتدای سال ۹۵ در تلگرام یادداشت می‌نویسم و از ۱۴۰۰ در توییتر حضور دارم. از وقتی دانشجو بودم همیشه نوشته‌ام. امروز عضو ایکس نشده‌ام که دوستان توصیه کنند: “وارد فضای رسانه‌ای نشو!” چرا نباید بنویسم؟

 

 

 

گفته می شود یک اندیشکده آمریکایی در تحلیلی نوشت هریس باید به دنبال معامله بزرگ با ایران باشد و مذاکرات صلح با تهران برای توقف حملات موشکی و پهپادی در ازای لغو تحریم ها و آزادسازی تجارت را آغاز کند.

 

 

گفته می شود اخیرا در راهروهای پارلمان و کانال های تلگرامی شایعه ای مبنی بر تصمیم نمایندگان اهل سنت در مجلس شورای اسلامی مبنی بر رای ندادن به کلیت کابینه به دلیل عدم معرفی وزیر اهل سنت منتشر شده است،

 

 

 

 

گفته می شود یک کارشناس خودرو ضمن آسیب شناسی صنعت خودرو، حواله فروشی به مادران در راستای قانون ۷۲ ماده‌ای جوانی جمعیت را دارای تاثیر مخرب بر بازار این صنعت عظیم دانست.

 

 

گفته می شود برآیند نظرات کمیسیونهای تخصصی مجلس درباره وزرای پیشنهادی فرهنگی و اجتماعی پزشکیان به غیر از گزینه میراث، مطلوب رای آوری از اعضای این کمیسیونهاست؛ هرچند کمیسیونهای دیگر، در مورد گزینه وزارت کار هم چالش برانگیز ظاهر شده اند‌.

 

 

گفته می شود حسین راغفر، استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا با اشاره به اینکه حوادث ۱۴۰۱ واکنش به نابرابری‌هایی بود که ساخته شده، تاکید کرد: «بخش قابل توجهی از کشور اساساً از حیطه زندگی عادی محروم شدند. کسی در تهران به دنیا آمده باشد و اجدادش هم برای این شهر باشند، نمی‌تواند خانه بخرد. بنابراین این نابرابری‌هایی است که این سیستم به اسم بازار آزاد ساخته. این چپاولی که از اقتصاد کشور و منابع ملی صورت گرفته، برنده‌هایی دارد و آن برنده‌ها نشسته‌اند و تصمیم می‌گیرند…» او در بخش دیگری از اظهارات هشدار داد: «اتفاقی که در دنیا رخ داده و با یک وقفه زمانی در کشور خود ما رخ می‌دهد و قطعاً باید شاهد رشد این اعتراضات به سیاست‌های اقتصاد رفاقتی – غارتی است، باشیم.»