گفته می شود

گفته می شود محمدجواد ظریف در پست جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته پیام بنده به‌معنای پشیمانی و یا ناامیدی از دکتر پزشکیان عزیز و یا مخالفت با واقع‌گرایی نیست؛ بلکه به معنای تردید در مفید بودن خودم در معاونت راهبردی است.

البته برخی مردودین از جانب مردم، با تفسیر عجیبی از قانون مصوب ۱۴۰۱،  اشتغال بنده در مشاغل حساس را به بهانه‌ای برای فشار بر دولت چهاردهم تبدیل کرده‌بودند. بنده نیز برای جلوگیری از هرگونه شائبه یا بهانه برای کارشکنی در کار دولت دکتر پزشکیان عزیز، هفته گذشته طی نامه‌ای از معاونت راهبردی رئیس جمهور انصراف داده بودم.

 

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته ایراد ترکیب سنی، ایراد قابل توجهی است. نسل‌های میانی، نسل‌هایی هستند که خیلی آسیب دیدند اما در ابتدای انقلاب نسل پیران ما زیر ۵۰ سال بودند و نسل جوانان ما حدوداً ۲۰ ساله بودند. اکنون آن‌ها به ۸۰ سال رسیدند به همین جهت یک فرد ۶۰ ‌ساله را جوان تازه کار می‌دانند. این یک مشکل فرهنگی است که وجود دارد. برخی از کسانی که در کمیته‌های راهبری انتخابگر بودند و بعضی از کسانی که می‌خواستند تصمیمات بالاتری را بگیرند، شناختی از نسل زیر ۵۰ سال ندارند.

 

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی با انتقاد از استعفای ظریف نوشته پزشکیان را روی میدان مین فرستادند و قبل از اینکه حتی مینی منفجر شود، او را نه فقط وسط معرکه به حال خود رها کردند بلکه به رگبار هم بسته‌اند!

 

گفته می شود زمزمه‌هایی شنیده شده که در بین وزاری پیشنهادی مسعود پزشکیان برای تشکیل کابینه دولت چهاردهم ممکن است نام احمد دنیامالی برای وزارت ورزش و جوانان پس گرفته شود.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس در صحن علنی خواستار ساخت سلاح اتمی در واکنش به ترور اسماعیل هنیه شد. محمدرضا صباغیان بافقی در صحن مجلس در سخنان تاکید کرد: «اقدام متقابل جمهوری اسلامی، باید ساخت سلاحی باشد که امروز اسرائیل و کشورهای زورگو دارند.»

 

 

 

گفته می شود عضو‌کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفته درآمد وزارت نیرو با افزایش قیمت برق در بخش خانگی و صنایع بالا رفته، چرا سرمایه گذاری مناسبی نکرده است؟ چرا شاهد نیستیم بخش خصوصی در بخش نیروگاهی سرمایه گذاری کند؟

 

 

گفته می شود علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در ارزیابی کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس گفته بیشترشان را چندان نمی‌شناسم، برای همین ارزیابی خاصی ندارم و آرزو می‌کنم کابینه ایشان موفق شود.

 

 

گفته می شود دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفته دوستانی که منتقد هستند اجازه دهند کابینه تشکیل و فعالیت آن آغاز شود، بعد از مدتی می‌توان به نقد آن پرداخت. در حال حاضر وقتی کابینه پیشنهادی عملکردی نداشته نقد زودهنگام آن خیلی درست نیست.

 

 

 

گفته می شود علیرضا حیدری که مهمان شبکه ورزش برای اختتامه المپیک بود، درباره لحظه تلخی که در المپیک پاریس دیده، به مبارزه ناهید کیانی در مقابل کیمیا علیزاده اشاره کرد و تعابیر خاصی به کار برد. دقایقی بعد مجری به نگاه به خارج از استودیو، از علیرضا حیدری خداحافظی کرد و در اتفاقی غیرمرسوم وسط برنامه حیدری را از جایش بلند کردند و حضورش را حتی بدون پخش میان برنامه پایان دادند. مجری برنامه نیز گفت مسئولین حاضر او را به بیرون «مشایعت» می‌کنند! این اتفاق که برای علیرضا حیدری نیز به حدی غیرمنتظره بود باعث شد او نداند باید میکروفنش را درون استودیو دربیاورد یا بیرون از استودیو از او می‌گیرید.