گفته می شود

گفته می شود در حالی مدیران دولت سیزدهم در آخرین روزهای مسئولیت خود از بودجه دولتی و در واقع بیت‌المال حاتم‌بخشی می‌کنند که نهادهای دولتی حتی در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود با مشکل مواجه‌اند؛ آیا قرار است میراث جدیدی از بدهی‌ها برای دولت چهاردهم بر جا گذاشته شود؟

 

 

 

گفته می شود رییس سازمان هواپیمایی گفته امروز در ایران صاحب کارخانه هواپیماسازی شدیم و در این شرایط می‌توانیم با سایر دنیا وارد مذاکره و با کنسرسیوم بین‌المللی در این زمینه مشارکت داشته باشیم که با دو الی سه شرکت خارجی دیگر، هواپیمای مشترک بسازیم.

 

 

گفته می شود دبیر سندیکای صنعت برق گفته ما باید طی ۴ سال آینده ۲۰ تا ۲۵ میلیارد دلار در صنعت برق هزینه کنیم تا ۱۳۰ هزار مگاوات ظرفیت منصوبه نیروگاه داشته و ناترازی امروز را پشت سر بگذاریم، بعبارت دیگر باید به ۹۲ هزار مگاوت نیروگاه کنونی ۴۰ هزار مگاوات اضافه شود.

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشته پزشکیان در اولین امتحان به جز در مواردی معدود، نمره مردودی گرفت. کابینه‌ای که نه بر اساس شایستگی و تخصص و مشورت کارگروه‌ها و شورای راهبری، بلکه با سهم‌خواهی و دخالت آشکار این و آن شکل گرفت.

 

 

 

گفته می شود محمد کشوری با اشاره به ایتنکه برداشته شدن فیلترینگ پلتفرم‌های پرکاربرد چون یوتیوب یکی از انتظاراتی است که جامعه از دولت چهاردهم و شخص دکتر پزشکیان دارد، گفته این مطالبه به‌ویژه زمانی عمومی‌تر و جدی‌تر شده که مردم در جریان مناظره‌های ریاست‌جمهوری شاهد دفاع رئیس‌جمهور منتخب از آزادی اینترنت و وعده او برای مقابله با فیلترینگ و بساط فیلترشکن و فیلترشکن‌فروشی بودند.

 

 

گفته می شود فعال رسانه‌ای نوشته نامناسب بودن برخی همکاران رئیس جمهور در درجۀ نخست، مشکل خود است. اگر او واقعاً فکر می‌کند که با برخی از این افراد می‌تواند کار کند، دلیلی ندارد که ما کاسۀ داغ‌تر از آش شویم!

 

 

 

گفته می شود امیرحسین ثابتی، نماینده جنجالی مجلس شورای اسلامی و چهره نزدیک به جلیلی در نطق خود در مجلس به ظریف حمله کرد. امیرحسین ثابتی به پزشکیان گفته «نمی‌شود دم از وحدت ملی زد و نماد شکاف ملی (محمدجواد ظریف) را در دولت سمت داد. ظریف دوگانه جعلی دیپلماسی و میدان را ساخت و شهید سلیمانی را مزاحم کار خود می‌دانست.»

 

 

گفته می شود حسین فخری از مداحان قدیمی و همرزم شهید محمد جهان آرا با اشاره به اینکه نان مداحی برکت ندارد، تاکید می‌کند که نان مداحی به نان امام حسین (ع) متفاوت است

 

 

 

گفته می شود تلاش حمید رسایی و چند تن از یارانش برای رساندن وی به ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ناکام ماند و بار دیگر وی به عنوان عضوی عادی در این کمیسیون حضور خواهد داشت.

 

 

 

گفته می شود یک نگاه کلی به فهرست وزیران پیشنهادی دکتر مسعود پزشکیان می توان گفت یک فهرست نامتوازن معرفی شده که حتما برخی از آنها بسیار خوب و قابل دفاع هستند و برخی هم هیچ نسبتی با ۱۲ شاخص اعلام شده رهبرانقلاب ندارند.

 

 

 

گفته می شود رژیم صهیونیستی کماکان در نگرانی پاسخ ایران به ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس به سر می برد و یک رسانه این رژیم پیش بینی کرد که تهران، این هفته به این ترور پاسخ دهد.

 

 

 

گفته می شود اولین تکرار وزارت در تاریخ وزارتخانه حساس فرهنگ و ارشاد اسلامی رقم خورد و پزشکیان هم با وجود گزینه های متعدد، سید عباس صالحی را به مجلس معرفی کرد.