گفته می شود

گفته می شود حضور سجاد هاشمی، رکورددار دوی ۴۰۰ متر ایران در کشور ترکیه و حضورش در تیم نابینایان و کم بینایان این کشور برای شرکت در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس جنجالی شده است.
گفته می شود خبری تحت عنوان “تجاوز وحشیانه ۲۵ مرد افغانستانی به دختران ایرانی در قزوین” که با منبع خبرگزاری جمهوری اسلامی در فضای مجازی منتشر شده، کاملا جعلی و کذب بوده و در انتشار این خبر جعلی با یک اقدام غیرحرفه‌ای از عنوان و نشان ایرنا به صورتی کاملا غیرقانونی سواستفاده شده است.
گفته می شود وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره افزایش حقوق کارگران گفته اگر متوسط نرخ تورم را هم برای این سه سال ۴۰ درصد حساب کنیم ۱۲۰ درصد می شود لذا ما برابر با تورم افزایش حقوق داشتیم.
گفته می شود امید کردستانی، رئیس هیات مدیره سابق توییتر (ایکس فعلی)، از این شرکت شبکه اجتماعی شکایت کرد و مدعی شد ایلان ماسک، حاضر نیست پول سهام او را به ارزش بیش از ۲۰ میلیون دلار بدهد
گفته می شود پزشکیان در مورد علت سقوط هلی کوپتر رئیسی گفته برای من غیرقابل قبول است که رئیس جمهور ما به سادگی سوار هلی کوپتر بشود بدون اینکه هیچ همراهی یا اسکورتی داشته باشد و یکجایی سقوط کند که بعد از ۱۲ تا ۱۸ ساعت بروند و در کوه پیدایش کنند. رئیس جمهور در این باره ادامه داد: اولا چرا باید سقوط کند؟قطعا ما در این فرآیند گیر داشته ایم حالا این باید کارشناسی شود که این گیرها کجاست؟
گفته می شود دکتر سهراب کیهانی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، اعلام کرد کتف حسن یزدانی در کشتی فینال چهار پنج بار جا انداخته شد و اگر آدم عادی بود، از درد بیهودش می‌شد!
گفته می شود عارف نوروزی گفته بیشترین تخلفات صورت گرفته در شرکت‌های شستا در دوره قبل مربوط به شرکت‌های مدیریتی تحت تصدی خود شستا بوده است. وی گفته ۱۶ میلیون دلار که غیرقانونی در دهه نود خارج شده به بیت المال بازگشت و هولدینگ دارویی و رایتل بیشترین تخلفات را در شستا داشتند
گفته می شود منابع آگاه از لغو ممنوعیت فروش تسلیحات تهاجمی از سوی آمریکا به عربستان خبر دادند.
گفته می شود معاون مرکز آمار اظهار داشته منطقی نیست که دو نهاد در کشور تولیدکننده آمار متفاوت از هم باشند، رسانه‌ها هم به آمارهای منتشر شده از سوی مرکز آمار استناد کنند و نه بانک مرکزی.
گفته می شودنائب رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران گفته شهرک‌های صنعتی دیگر امیدی به دولت برای حل مشکل کمبود برق ندارند و با ایجاد نیروگاه اقدام به تولید برق خودتامین کرده‌اند.
گفته می شود ۹۴۷ فعال کارگری، کارفرمایی، تعاون و بازنشستگی، در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار عمل به وعده‌ها و انتخاب وزیری از جنس طبقه کارگر شدند.