گفته می شود

 

 

گفته می شود یک کاربر مجازی نوشته وزیر ارشاد برای خودش هم مجوز «پایگاه خبری» صادر کرد! مجوز پایگاه خبری «شهید جمهور» متعلق به مهدی اسماعیلی ۴ روز پیش از برگزاری مرحله نهایی انتخابات صادر شده است. در این ۷۰ روز، چه در آن وزارتخانه گذشته؟ الله اعلم! لازم به ذکر است پیش از این صادر شدن مجوز تاسیس روزنامه توسط محسن منصوری، معاون اجرایی دولت سیزدهم هم خبرساز شده بود.

 

 

 

گفته می شود حمد بن جاسم، نخست وزیر و وزیرخارجه اسبق قطر در توییتی خواستار آن شده است تا ایران به جای هرگونه واکنش به ترور هنیه به دنبال اجرای آتش بس فوری در غزه، بازگشت آوارگان و تبادل اسرا باشد و از بازی در زمین ‎نتانیاهو خودداری کند.نخست وزیر سابق ‎قطر در ادامه با اشاره به اینکه این دیدگاه شخصی وی ممکن است با واکنش منفی و حمله سایرین همراه شود افزود: می دانم که اگر ‎هنیه امروز در میان بود نیز خواستار آتش بس فوری در غزه با شروط پیش گفته می شد تا از ریختن خون فلسطینیان و جنایات کشتار وحشیانه علیه آنها جلوگیری کند.

 

 

گفته می شود در حالیکه متقاضیان واکسن گارداسیل به سختی می‌توانند در بازار، این واکسن را با قیمت ۵ میلون تا ۲۰ میلیون تومان دریافت کنند ۵۰۰ هزار دوز از این نوع واکسن در کشور امحا شد.

 

 

 

گفته می شود در حالی که نزدیک به ۳ ماه از سفر وحید مرادی، نایب رئیس فدراسیون والیبال به امارات می‌گذرد، اما هنوز هیچ خبری از بازگشت او به ایران نیست.

 

 

 

گفته می شود، آخرین بررسی های مربوط به چینش کابینه در حال پایان انجام است و در جلسه شب هنگام  سه شنبه، رئیس جمهور لیست کابینه را نهایی خواهد کرد. چهارشنبه صبح نیز رسما کابینه مسعود پزشکیان به مجلس معرفی خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه در حالیکه نرخ تورم نقطه به نقطه ۴٧ درصد و تورم سالانه ٣٧ درصد است مالکان حاضر به افزایش اجاره تا ٢۵ درصد نیستند، گفت: اجاره‌بها در برخی از مناطق به بیش از ۵٠ درصد افزایش پیدا کرد.

 

 

گفته می شود همسر رئیس جمهوری فقید تاکید کرده امروز مراسم‌های سوگواری نیز تحت تهاجم قرار گرفته‌اند، به طوری که در اطراف زیارتگاه‌ها و حوزه‌ها، بساط فساد و سرگرمی‌های مبتذل آماده شده است تا این ارزش‌ها تضعیف شوند.

 

 

گفته می شود آخرین باری که بانک مرکزی انتشار جزئیات آمار‌های اقتصادی در بخش‌هایی نظیر پولی و بانکی را در دستور کار قرار داد، بهمن‌ماه سال گذشته بود و حالا بیش از پنج ماه است که خبری از به روز رسانی آمار مذکور در سایت بانک مرکزی نیست.

 

 

گفته می شود وزیر ارشاد در خصوص مجوز گرفتن سه خواننده رپ از سوی دفتر موسیقی گفت: من در جریان ریز صدور این مجوزها نیستم.

 

 

 

گفته می شود افزایش آمار طلاق در سه سال گذشته نگرانی بسیاری را در میان کارشناسان و مسئولان در پی داشته است. آمارها نشان می‌دهد سال گذشته آمار طلاق، نصف آمار ازدواج شد و این یعنی در مقابل دو ازدواج، یک مورد طلاق به ثبت رسیده است. سال گذشته ۴۸۱ هزار و ۳۹۴ ازدواج شکل گرفت و ۲۰۲ هزار و ۱۸۳ زندگی نیز به طلاق منجر شد. بیشترین آمار نرخ خام طلاق مربوط به سه سال اخیر بوده است.