گفته می شود

گفته می شود گزارش‌های ارائه‌شده حاکی از تحرکات مصری‌ها با هدف کاهش تنش در منطقه در پی ترور «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران است. طبق این گزارش، تماس‌هایی میان مصر و ایران در سطوح دیپلماتیک و امنیتی در ساعات گذشته صورت گرفته و طی آن دیدگاه‌ها رد و بدل و پیام‌هایی از طریق قاهره به تهران حاوی هشدارهای آمریکا با هدف ایجاد محدودیت‌هایی برای پاسخ مورد انتظار ایران به ترور هنیه ارسال شده است.

بر اساس این اطلاعات، قاهره هشدارهای آمریکا را به ایران نسبت به هدف قرار دادن سران یا دیپلمات‌های اسرائیلی در هر یک از کشورهای منطقه و همچنین هدف قرار دادن اماکن، مناطق یا تأسیسات غیرنظامی یا تجاری در سرزمین های اشغالی چه به طور مستقیم از خاک خود و یا خاک متحدان ابلاغ کرده است.

 

 

گفته می شود شاخص کل بورس در اولین روز هفته با کاهش قابل توجهی مواجه شد و پس از ماه ها، دوباره به کانال دو میلیون واحد رسید.

 

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم قم در مجلس، نوشته به فاصله چندماه بعد از شهادت کاملا مشکوک ابراهیم ملت، اسماعیل امت را هم شهید کردند. اما این بار کاملا آشکار و بدون هر نوع شک و شبهه و در حالی که ایشان مهمان عزیز ما بود.

 

 

 

گفته می شود یک منبع آگاه گفته گزارش روزنامه نیویورک تایمز راجع به جزییات ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران سرشار از دروغ و در امتداد عملیات روانی صهیونیست‌هاست و ارزش خبری و اطلاع‌رسانی ندارد.

 

 

گفته می شود یک فعال رسانه ای نوشته کودتای پیرمردها علیه جوانان در دولت چهاردهم! برخی خبرها حاکی از این است که پیرمردهای پرنفوذ و وضع‌توپ برای بازگشت به قدرت؛ جوانان کارآمد و کارشناس را از رده‌های اصلی کابینه کنار زده اند آقای دکتر پزشکیان! مگر نفرمودید زیر ۵۰سال و از همان مجموعه !؟؟؟ وای بر ما اگر خبر قطعی شدن یکی از اقوام معاون شما برای یکی از سمت‌های حساس درست باشد!

 

 

 

 

گفته می شود بررسی‌ها نشان می دهد ریل انتصابات در دولت چهاردهم تاکنون به سمت افراد مُسن گرایش داشته به طوری‌که میانگین سنی دولت چهاردهم تاکنون ۶۹ سال است.

 

 

 

گفته می شود یک فعال رسانه ای نوشته ۳ خبر فیک تولید و توزیع شده در روز جمعه: ۱. فیلم لحظه انفجار محل اقامت شهید هنیه ۲‌. خبر اطلاعیه وزارت دفاع خطاب به شهروندان ۳. پلاتوی مجری شبکه ۳ درباره اتفاقی خارق العاده! اولی و دومی به کنار؛ صدا و سیما چرا باید به محلی برای تولید اخبار فیک تبدیل بشه؟

 

 

گفته می شود جواد خیابانی ضمن انتقاد با باخت پیاپی و حضور توریستی ورزشکاران ایران در المپیک پکن -تا اینجا- سراغ مهسا جاور رفت که پس از حواشی برند لباس تیم ملی، عکس دست پینه بسته‌اش را منتشر کرد و در نهایت حذف شد. خیابانی جاور را روی آنتن له کرد و ورزشکاران فخرفروش را نکوهش کرد.

 

 

گفته می شودعربستان سعودی میزبان جام‌جهانی فوتبال در سال ۲۰۳۴ خواهد بود. طرح های ورزشگاه ملک سلمان که قرار است با ظرفیت ۹۲ هزار نفر در شمال ریاض پایتخت عربستان سعودی ساخته شود منتشر شد. این ورزشگاه در آینده مرکز استقرار تیم ملی می‌شود و برای جام جهانی فوتبال ۲۰۳۴ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین محمد بن سلمان در حال ساخت یک هتل است که قرار است در میان یک تنگه ساخته شود. این هتل با استفاده از سیمان شفاف به عنوان مصالح ساختمانی اولیه برای کف، سقف و دیوارها، حس تعلیق بی‌وزنی را تجسم می‌بخشد.