گفته می شود

گفته می شود میثم شرفی، فعال رسانه ای مدعی شده به دستور رییس جمهور تمام مصوبات ۲۵ روز گذشته دولت معلق شد و تمام انتصابات و استخدامهای این مدت باطل اعلام شد. تمام قیمتهای جدید ایران خودرو و سایپا و خودروهای مونتاژی باطل شد.
گفته می شود یک فعال مجازی در واکنش به انتشار لیست احتمالی کابینه دولت چهاردهم نوشته یک توصیه برادرانه به دولت؛ این لیست اگر درست باشد به شما بعنوان یک مطلع قول میدهم بیش از پنجاه درصد آن در صحن مجلس رأی نخواهند آورد. نه وقت خودتان را بگیرید، نه مجلس و نه مردم را. همین.
گفته می شود ویدیویی از رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش منتشر شده که در مهم ترین و آخرین جلسه هیات دولت رئیسی که به اختصاص گزارش عملکرد این دولت به مردم اختصاص داشت، خوابیده است؛ تصاویری که برداشت‌های نمادینی از آن شده است.
گفته می شود مشتریان خودروهای چینیِ مدیران خودرو مدت هاست چشم انتظار تحویل خودرو‌های خریداری شده هستند، اما این شرکت از لزوم پرداخت مابه‌التفاوت برای تکمیل فرآیند خرید خبر می‌دهد، تصمیمی که با اعتراض مواجه شده است. اعتراض به تحویل ندادن به‌موقع خودرو یا افزایش یکباره قیمت‌ها پس از ثبت‌نام خودرو، از چالش‌هایی است که در سال‌های اخیر برای خریداران خودرو رخ داده است.
گفته می شود در روزهایی که ویدیویی از مرحوم سعید راد درباره شرایط ناگوار زیستن در خارج از ایران، مخصوصا برای هنرمندان در فضای مجازی به صورت گسترده بین مخاطبان می چرخید و درست بعد از آغاز رسمی دوران ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، فیلمی از پرستو صالحی، بازیگر نادم از مهاجرت، دست به دست شد که از بازگشتش به ایران سخن می گوید.
گفته می شود یک روزنامه نگار تحقیقی با اشاره به اینکه کلیت فیلترینگ شکست خورده است اما مدیریت اینترنت در همه جای دنیا وجود دارد، تاکید کرد: کلید حل مساله فیلترینگ دست رئیس جمهور است.
گفته می شود پرستو صالحی که پس از مهاجرت از ایران به ترکیه مواضع سیاسی تندی گرفته بود، با انتشار ویدیویی گفت به زودی به ایران بازمی‌گردد و این موضوع را به خانه سینما برای پیگیری وضعیتش اعلام کرده است. این بازیگر زن سینما با تاکید بر اینکه «کم آورده» و با اشاره به اینکه دیگر کسی به او آگهی نمی‌دهد و بی‌پول شده و مادرش نیز نیاز به عمل دارد، از او بابت اینکه به ترکیه برده‌اش و اذیت شده، عذرخواهی کرد.
گفته می شود غلامعلی حداد عادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گوی ویژه خبری اظهار کرده «اگر پزشکیان خودش برای انتخاب کابینه تصمیم بگیرند، در مجلس مشکلی نخواهد بود؛ اما اگر فهرستی به ایشان داده شود که اینها را ببرید مجلس، این دردسرساز است!»
گفته می شود در روزهای واپسین دولت سیزدهم، مداوماً تصاویری از واردات خودروهای لوکس به کشور منتشر شده که واردات‌شان ممنوع بود. حالا تصاویر تازه حکایت از آن دارد که چند دستگاه خودرو فراری از جمله روما اسپایدر، ۲۹۶ GTB و SF90 stradale و دو دستگاه فراری پوروسانگوئه وارد ایران شده است. هنوز اعلام نشده این خودروهای لوکس چگونه و با چه مجوزی وارد کشور شده و صاحب خوشبخت این محموله‌ها کیست؟
گفته می شودواحد تحقیقات کلاهبرداری پلیس رژیم صهیونیستی ۴ مقام وزارت امنیت داخلی را به اتهام اداره یک شبکه جنایی که در زمینه صدور مجوز تسلیحات در  قبال دریافت رشوه فعالیت داشت، دستگیر کرد. روزنامه جروزالیم پست فاش کرد که در میان مظنونان، یک مقام صدور مجوز در وزارت امنیت و همچنین سه مقام دیگر این وزارتخانه که در جمع آوری و تایید درخواست های صدور مجوز سلاح گرم کار می کردند، حضور دارند.