گفته می شود

گفته می شود سوابق نظامی کاروان جعلی رژیم صهیونیستی در اعزامی افرادی که تحت پوشش ورزشکار به المپیک پاریس اعزام کرده افشا شده است. کارزاری در فضای مجازی علیه رژیم غاصب صهیونیستی آغاز به فعالیت کرده است و طی آن، ماهیت اصلی و سوابق نظامی برخی از اعضاء کاروان ورزشی این رژیم جعلی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس افشا شده و افکار عمومی از کمیته بین‌المللی المپیک و سایر کشور‌های شرکت‌کننده در بازی‌ها درخواست مقابله کرده‌اند و اهالی ورزش قصد تحریم و بایکوت این کاروان و رژیم جعلی را دارند.

 

 

 

گفته می شود ویدیوهایی از خودروهای شاسی بلند تویوتای دست دوم که برخی از ایرانی‌ها برای خرید در امارات سراغ‌شان رفته‌اند منتشر شده که نشان می‌دهد این خودروها با عمر کمتر از پنج سال، کمی بیش از یک میلیارد تومان قیمت دارند؛ قیمتی به مراتب کمتر از برخی خودروهای چینی دست دوم موجود در بازار ایران و حتی ارزان تر از برخی محصولات بی‌کیفیت ایران خودرو و سایپا. این تصاویر این انتظار را در فضای مجازی از مسئولین دولتی به وجود آورده که به سرعت مسیر وارادات این خودرو توسط مصرف کننده حقیقی بدون واسطه فراهم شود و هر ایرانی بتواند با یک سفر به کشورهای عربی، خودروهای کار کرده باکیفیت را وارد کند.

 

 

گفته می شود معاونت آموزش ابتدایى آموزش و پرورش گفته حدود یک میلیون و ۴٩۵ هزار نفر ثبت نام در پایه اول داشته ایم که این آمار حدود ۱۱۰ هزار نفر کاهش ثبت نام در پایه اول را نشان می دهد.

 

 

گفته می شود مصطفی سالاری، احمد میدری و محمد کبیری به عنوان سه گزینه نهایی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب شدند. این افراد بالاترین امتیاز را در کارگروه تخصصی به دست آورده‌اند و بهترین ارائه‌ها را در میان واجدین شرایط در کمیته داشتند.

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته همه باید با ممکلت‌شان آشتی کنند. بخش بزرگی از کسانی که تصمیم‌گیر هستند با مملکت قهر کرده‌اند یعنی با سرزمین ایران قهر هستند چون دائم با سیاست‌هایی که می‌گذارند، آن را نابود می‌کنند. امیدوارم آقای پزشکیان و عارف که اخیرا آمدند با مملکت ‌خودشان آشتی کرده باشند و سیاست هایی داشته باشند که سرزمین ما را به روز‌های خوبش برگردانند.

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفته نمی‌توانیم بپذیریم الان موجودی کیت تشخیص تب دنگی در داخل کشور ۱۰ هزار کیت باشد در حالیکه ۱۵۰ هزار کیت تشخیص این بیماری که همه آن‌ها هم اهدایی هستند، بیش از یکسال داخل گمرک معطل است.

 

 

گفته می شود نایب رییس کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور درباره آخرین وضعیت ۴۰۰ راننده ایرانی کامیون‌های حامل سوخت که در خاک افغانستان معطل مانده‌اند، اظهار داشته علت معطلی رانندگان کامیون‌های حامل سوخت در مرز ماهیرود در خاک افغانستان نمونه‌گیری از محموله‌های سوختی برای انطباق آن با استانداردها بوده و در یک گروه اول که محموله سوخت ۹۰ دستگاه کامیون مورد آزمایش قرار گرفته تنها نتیجه ۱۴ دستگاه کامیون حامل سوخت مثبت بوده یعنی استاندارد بوده و مابقی کامیون‌ها از گروه اول یا باید به کشور بازگردند یا از مرز دیگری عبور کنند.

 

 

گفته می شود مهسا جاور، قایقران کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس که با زینب نوروزی در روئینگ دو نفره زنان تلاش می‌کرد پس از ناکامی از صعود در مرحله نخست، راهی شانس مجدد شد. او قرار بود به همراه دیگر قایقران کشورمان آخرین تلاش خود را برای صعود به نیمه‌نهایی و پس از آن صعود به فینال انجام دهد، اما به جای تمرکز و تلاش روی این اتفاق خود را درگیر حواشی مربوط به لباس المپیک کرد.

 

گفته می شود کمیسیون ملی انتخابات ونزوئلا اعلام کرد «نیکلاس مادورو» با کسب ۵۱ درصد آراء برای بار سوم پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور شده است. «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور مستقر ونزوئلا و نامزد اصلی احزاب چپ‌گرا با کسب ۵۱ درصد آرا، برای بار سوم و به مدت ۶ سال دیگر رئیس‌جمهور ونزوئلا باقی ماند.

 

 

گفته می شود بر اساس آخرین شنیده ها، چهار گزینه شامل آقایان “سید محمود علوی، ولی الله شجاع پوریان، مهدی تندگویان و احمد مازنی” برای تصدی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت چهاردهم مد نظر رئیس جمهور قرار گرفته بودند که در آخرین تحول با حذف دو گزینه شجاع پوریان و مازنی، گزینه نهایی از میان آقایان علوی و تندگویان انتخاب خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود در روزهای اخیر، توجه زیادی به دکتر علی لاریجانی، به‌ویژه به دلیل گمانه‌زنی‌ها مربوط به احتمال حضور او در دولت رئیس‌جمهور منتخب، مسعود پزشکیان جلب شده است.