گفته می شود

 

گفته می شود بانک مرکزی چین روز پنج‌شنبه برای دومین بار متوالی در هفته جاری میلادی در اقدامی غیرمنتظره، نرخ‌های بهره بانکی را به شدت پایین آورد و بازارها را شگفت‌زده کرد. این اقدام نشان می‌دهد که مقامات پکن در تلاش هستند تا با ارائه محرک‌های پولی بیشتر اقتصاد این کشور را تقویت کنند.

 

 

 

گفته می شود سید عباس صالحی در نامه ای به کمیته انتخاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم گفته ضمن سپاس ویژه از حسن نظر اعضای محترم کمیته، و نیز احزاب و صنوف و انجمن‌ها و تشکل‌هایی که با معرفی اینجانب حسن اعتماد خویش را ابراز داشته‌اند، مستدعی است، اعضای فرهیخته آن کمیته معذوریت قطعی اینجانب را پذیرا باشند.

 

 

 

 

گفته می شود عضو حزب اعتدال و توسعه درباره اعلام نامزدهای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم گفته با توجه به اعلام شاخص‌های کابینه از سوی آقای پزشکیان، حزب اعتدال و توسعه هفته گذشته با تشکیل جلسه دفتر سیاسی و بررسی آن شاخص‌ها، با توجه به ظرفیت‌‌های خوب و نیروهای توانمندی که هم در مرکز و هم در استان‌ها در اختیار دارد، به تعدادی از افراد رسید که طبق نامه‌ای این افراد را به جناب آقای پزشکیان معرفی کرد.

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در نشست خبری هفتگی اش گفته که پاکستان رژیم تک سندی را برای ورود به این کشور تضمین می‌کند و شهروندان افغانستان فقط با داشتن ویزا می‌توانند وارد پاکستان شوند.

 

 

گفته می شود ۱۳۵ هنرمند مطرح در حوزه‌های سینما، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی از جمله پرویز پرستویی، رضا کیانیان، رضا میرکریمی، رسول صدر عاملی، کمال تبریزی، رخشان بنی اعتماد، حسن فتحی، بیژن میرباقری، داریوش پیرنیاکان، حمیدرضا نوربخش و… در نامه‌ای به رئیس جمهور منتخب، خواستار انتخاب محمدمهدی عسگرپور به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم شدند.

 

 

 

گفته می شود دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری در بیان تازه ای از توهمات خود در پاسخ به ادعای نتانیاهو گفته که اگر ترور شود، ایران باید از صفحه روزگار محو شود.

 

 

 

 

گفته می شود سوم مرداد در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، طرحی با امضای ۱۹ نماینده مجلس برای ساماندهی فیلترینگ با مسئولیت رئیس جمهور به هیات رئیسه تقدیم شد که نهایتا از دستور کار خارج شد