پیامک

سلام دوستی که گفته در ورودی شهرهای استان از کلمات بیگانه استفاده میشه شما فکر اینو بکن که کلمات انگلیسی زبان بین المللی می‌باشد و همه دنیا معنی آن را می فهمند.
۱۴۰۳/۰۵/۲۷ ۰۸:۲۹:۱۲ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آخه ظلم  چقدر نیروی رسمی اداره دولتی مرخصی نمی دهند میگن شما نگهبان اداره هستید فقط صبح تا ظهر بقیه‌ی رو خودتون باید بیاین  نظافت   محوطه اداره _سرویس و جواب دادن به تلفن ارباب رجوع و هزارتا  کار ریز  و درشت دیگه اعتراض هم کنی میگن به سلامت  من  که توی همین اداره سر کار به خاطر حجم سنگین کار که  راننده بودم چند تا  از دیسک هام زد بیرون و از مجبوری اومدم نگهبانی الان کجا برم و کار کنم آخه چقدر ظلم  
۳ سلام در جواب شهروندی که در خصوص وضعیت مدارس و کمبود کلاس درس پیام داده بود باید گفت: بد ترین وضعیت فضای آموزشی رو بیرجند دارد و این در حالیست که بسیاری از فضاهای آموزشی بیرجند در اختیار دیگر ادارات است. 
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام من پرسنل یکی از بیمارستان های کشور هستم.. بهترین وزیری که در قامت وزارت بهداشت دیدم همین خانم دستجردی بودند.. بدون اطلاع قبلی ، سرزده وارد بیمارستان می شدند و به مشکلات واقعا رسیدگی می کردند.

۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
تجلیل از قهرمانان ورزشی آیین نیکویی است، اما واقعا نباید به همین گونه از کارآفرینان برتر، دانشمندان جوان و کسانی که خیرشان به دیگران بیش از یک قهرمان ورزشی میرسد هم اینگونه و در این سطح، تجلیل کنند.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام تنها رئیس جمهوری که شجاعت به خرج داد و ۴ وزیر زن به مجلس معرفی کرد دکتر محمود احمدی‌نژاد بود که مجلس با ۳ تای آنها مخالفت کرد!