نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه رفع فیلترینگ مستقیما به دولت و شخص رئیس جمهور است، گفت:فیلترینگ مصوبه ی مجلس نبوده است لذا رفع فیلتر احتیاج به طرح یا لایحه ای ندارد.

 

 

 

طبق نتایج نظرسنجی جدیدی، جمع کثیر ۶۵ درصدی دموکرات‌ها معقتدند «جو بایدن» باید از رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ کناره‌گیری کند و اجازه دهد این حزب نامزد جدیدی را برای انتخابات برگزیند.

 

 

 

 

عبدالله رمضان زاده با انتشار توئیتی از قرار گرفتن نمایندگان اهل سنت در شورای راهبری دولت چهاردهم از رئیس جمهور منتخب تشکر کرد.

 

 

 

 

باران کوثری، ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی و… تنها چند اسم از انبوه زنان سینماگر و هنرمندی هستند که پس از اتفاقات ۱۴۰۱ دچار مشکل و محدودیت شده‌اند. البته طی این چند روز هم وزیر ارشاد و هم مدیرکل نظارت و ارزشیابی  این مسائل را تکذیب کردند و اعلام شد همواره با هنرمندان همکاری و برای رفع مسائل اقدام کرده‌اند. طی دوسال گذشته هیچ‌گاه نیز مشخص نشد دلیل همه این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها برای هنرمندان چیست، اما در این میان حدس‌هایی زده می‌شد. به‌خصوص که «محمد خزاعی» رئیس سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر و ایسنا، در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ درباره هنرمندان و لیست ممنوعه گفته بود: «یک‌سری از دوستان برای بیانیه ۱۷۰ نفر و یک‌سری دیگر از دوستان نیز در حاشیه جشنواره فیلم کن دچار مشکلاتی شده‌اند. در این راستا و درباره بیانیه ۱۷۰ نفر درخواستی کردیم که گفتند این جریان مربوط به سازمان سینمایی نیست، همچنین از کسانی که این بیانیه را امضا نکرده و اطلاعی نسبت به آن نداشتند خواستیم رسماً اعلام کنند تا دچار مشکلات عدیده نشوند» البته او قول داد اسامی یک هفته بعد اعلام شود که این اتفاق رخ نداد.

 

 

 

 

پس از آنکه ویدیویی از چند دختر بی‌حجاب منتشر شد که در دسته عزاداری در حال زنجیرزنی بودند و این ویدیو به شدت واکنش برانگیز شد، سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و احضار عاملان هتک حرمت در روز عاشورای حسینی در کرج خبر داد. همچنین حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی با اشاره به لغو مجوز هیات متخلف کرجی، مدعی شد انتشار فیلم زنجیرزنی زنان برنامه‌ریزی شده بود.

 

 

 

 

سرپرست معاونت حمل‌ونقل وزارت صمت گفت که هر فرد دارای کد ملی می‌تواند خودروی مورد نظر خود را وارد منطقه گمرکی کند و پس از پرداخت حقوق گمرکی، آن را ترخیص کند.

 

 

 

روزنامه «آرمان امروز» در اقدامی عجیب در شماره امروز خود مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب را «گورباچف ایرانی» نامیده است.

عطاءالله مهاجرانی، وزیر ارشاد اسبق کشور در توئیتر نوشت: بلاهتی که بوی خیانت می دهد! بایست تفحص کرد که این تیتر مساله دار و مشکوک چگونه انتخاب شده است؟ تیتر سفارشی است!؟

رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم گفت: کابینه آقای پزشکیان، ائتلافی نیست و کابینه وحدت ملی خواهد بود.

 

 

 

 

بیش از ۹ ماه از جنگ غزه می‌گذرد و رژیم صهیونیستی طی این مدت از هیچ توحشی علیه فلسطینیان فروگذار نکرده است. با این حال، به دلیل لابی قدرتمند اسراییل در غرب و چک سفید امضای آمریکا به تل آویو، رژیم صهیونیستی نه تنها اقدام به نسل کشی فلسطینیان در غزه می‌کند، بلکه فراتر از آن دیگران را در این مسئله مقصر جلوه می‌دهد.

به گزارش الجزیره، گیلاد اِردان، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ایران را مقصر جنگ در خاورمیانه معرفی کرد!

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*