گفته می شود

گفته می شود آیت الله جوادی آملی تصریح کرده باید توجه داشت مسائلی مانند حجاب و امثال آن با بگیر و ببند حل نمی شود، با ادب و عدل حل می شود.

 

 

 

گفته می شود از ابتدای شروع کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، انتشار نظرسنجی های مختلف، کورانی از تحلیل ‌ها و توقعات را در میان نامزدها و طرفداران آنها ایجاد کرده است که با حواشی همراه شد.

 

گفته می شود دو محموله ١٠٠٠ کانتینر چای دبش در منطقه ویژه پیام و بندر شهید رجایی به میزان ۴٠ هزار تن چای به ظن قاچاق و همچنین به عنوان کالای متروکه در انبارهای اموال تکمیلی ضبط شده ، همچنین علاوه بر چای، ماشین آلات صنعتی این مجموعه و سایر اموال آنها در بنادر از جمله قیر توقیف شده. تا کنون ۵ هزار تن چای دبش غیر استاندارد منهدم شده و نظارت دقیق و سختگیرانه‌ای برای آزمایش‌های چای دبش انجام می‌شود و با مجوز سازمان استاندارد و غذا و دارو بخشی از این چای در مزایده به فروش رفته‌است.

 

 

 

گفته می شود معاون وزیر اقتصاد گفته بخشی از اموال منقول و غیرمنقول کوروش کمپانی در کیش و سایر استان‌ها شناسایی، توقیف و در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفته است. این اموال شامل امللک، خودرو و تعدادی موبایل است که در تیر ماه ارزش‌گذاری می‌شوند و در اولین مزایده به فروش می‌رسند.

 

 

 

گفته می شود انتشار نتایج یک نظرسنجی در شبکه پرس تی وی با فرض صحت نشان می دهد شرایط برای جریان اصولگرا در وضعیت حساسی قرار دارد که در صورت عدم انصراف نامزد ها ممکن است گزینه اصلاح طلب به پاستور راه یابد.

 

 

گفته می شود تازه‌ترین گزارش از تغییرات نرخ بهره بین بانکی درحالی از سوی بانک مرکزی منتشر شده که نشان میدهد نرخ سود بین بانکی به بالاترین سطح در سال جاری رسیده و رکورد ۲۳.۶۶ درصد را در هفته پایانی خردادماه ثبت کرده است.

 

 

 

گفته می شود برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی همچنان روی هواست و گویا وزارت ورزش و جوانان به خاطر یک کاندیدای خاص انتخابات این فدراسیون را به تعویق انداخته است.

 

 

گفته می شودصدها نفر در طول زیارت حج در عربستان سعودی جان خود را از دست داده‌اند که اکثر آنها به دلیل گرمای شدید و افزایش دمای بیش از ۵۱ درجه سانتیگراد بوده است. پیش از این خبرگزاری فرانسه به نقل از یک دیپلمات عرب گزارش داد که ۶۵۸ مصری در جریان حج امسال جان باخته‌اند و اندونزی نیز اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ نفر از اتباع این کشور جان باخته‌اند و هند نیز از مرگ ۹۸ نفر از زائران خود خبر داد.

 

 

 

گفته می شود مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون آمار بازدید سه مناظره اخیر را اعلام کرده و معتقد است که عدد بالای ۱۵۰ هزار بازدید همیشه مربوط به فوتبال یا رویدادهای خاص ورزشی بوده است که در ارتباط با مناظره‌های اخیر برابری می‌کند.

 

 

گفته می شود محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه پیشین که به عنوان حامی مسعود پزشکیان به کاشان رفته بود، در مسجد چهل تن کاشان به سخنرانی پرداخت که این سخنرانی به تنش انجامید. در جریان این سخنرانی، علاوه بر طرفداران پزشکیان، گروهی از مخالفانش نیز حضور یافته بودند و به مواضع ظریف اعتراض کردند. ظریف تعابیر تندی درباره دولت احمدی نژاد به کار برد و وارد جدال لفظی با مخالفین حاضر شد و در پاسخ به فریاد مرگ بر منافق، از طرفداران پزشکیان خواست تا با فریاد مرگ بر منافق، پاسخ متقابل دهند. در این اوضاع، یکی از طرفداران پزشکیان پوستری که در دست یکی مخالفین بود را پاره کرد که منجر به زد و خورد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*