گفته می شود

گفته می شود نتایج تازه ترین نظرسنجی یک نهاد معتبر نشان می دهد محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان در صدر اقبال عمومی در میان ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری قرار دارند.

 

 

 

گفته می شود یک چهره سیاسی گفته هر دو قسمت را دیدم، کاری که صدا و سیما طراحی کرده اصلا مناظره نیست، یک میزگرد خسته‌کننده و کسل‌کننده با ۶ نفر است که فرصت خیلی کمی برای حرف زدن دارند. حمید رسایی گفته مناظره باید دو نفره باشد و اگر صدا و سیما  حتی ۱۵ برنامه یک ساعته هم می‌گذاشت مردم بهتر می‌فهمیدند‌ چه کسی حرف کارشناسی می‌زند و چه کسی شعار می‌دهد.

 

 

 

 

 

گفته می شود حسین انتظامی در میزگردهای به اصطلاح فرهنگی صداوسیما برای انتخابات ریاست جمهوری، سیاسی‌ترین سؤالات ممکن را از برخی نامزدهای غیر همسو پرسید. او نه تنها سؤال پرسید، که در برخی مواقع نامزدها را مورد تخطئه و تخریب تبلیغاتی قرار داد، در حالی که هدف اصلی این میزگردها پرسیدن سؤالات تخصصی برای آشنایی با برنامه‌های نامزدها بوده است.

 

 

گفته می شود نتایج یک نظرسنجی در مجله آمریکایی فارن افرز از منفی شدن دیدگاه افکار عمومی جهان عرب نسبت به سیاستهای امریکا در منطقه بعد از حمله ۷ اکتبر حماس به رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

 

 

گفته می شود محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات با کنایه به علیرضا زاکانی نوشته کسی میدونه چی جوری با کاهش قیمت بنزین از ۳۰۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان میشه به مردم یارانه ۲۲ میلیون تومانی داد؟

 

 

 

گفته می شود پرسپولیس با عبدالوحید نعمتوف دروازه‌بان باشگاه نسف‌قارشی ازبکستان وارد مذاکره شده تا در صورت توافق، او را به خدمت بگیرد. این درحالی است که گفته می‌شود بیرانوند از فسخ یک طرفه قراردادش پشیمان شده و خواستار بازگشت است اما باشگاه پرسپولیس دیگر حاضر به حفظ او نیست.

 

 

 

گفته می شود رییس مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما گفته مناظره اول را بیش از ۱۹ میلیون نفر دیده‌اند و با وضعیت فعلی، انتخابات به دور دوم می‌رود.

 

 

 

 

گفته می شود حسن روحانی در واکنش به انتقاد به روند مذاکرات هسته‌ای کارگزاران دولت تحت مدیریتش با ۵+۱ که در مناظره‌ها مطرح شد، در جمع مدیران دولتش از جمله محمدجواد ظریف واکنش تندی نشان داد.

 

 

 

گفته می شود رییس سازمان صدا و سیما گفته هر فردی از هر جریان و گرایش سیاسی که نام او در مناظرات انتخاباتی برده شده اگر شکایت دارد، می تواند شکایت خود را به کمیسیون بررسی تبلیغات ارسال کند، کمیسیون این شکایت را بررسی خواهد کرد و ما هم طبق نظر کمیسیون عمل خواهیم کرد.

 

 

 

گفته می شود کارگران پیمانی شاغل در پروژه راهسازی «بجستان به فردوس» در استان خراسان رضوی حدود ۵ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده، دارند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*