گفته می شود

گفته می شود پس از گذشت چند روز از آغاز بکار شورای راهبردی دولت «مسعود پزشکیان» به نظر می‌رسد تکلیف هشت گزینه تصدی وزارت، دفتر و معاونت اقتصادی کابینه چهاردهم مشخص شده و کار برای بررسی و معرفی سایر وزارتخانه‌ها و مسئولیت‌های باقی مانده در دولت ادامه دارد.

 

 

گفته می شود اکنون «مسعود پزشکیان» با خیال راحت تری قرار به انتخاب معاون اولش از بین دو گزینه باقی مانده دارد. «محمد شریعتمداری» و «محدرضا عارف» تنها گزینه های پیش روی رئیس جمهور منتخب برای تصدی پست معاون اولی ریاست جمهوری هستند و به نظر می رسد که پزشکیان بلافاصله پس از برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف یکی از این دو نفر را برای تصدی این جایگاه مهم و حساس در دولتش معرفی خواهد کرد.

 

 

 

گفته می شود عادل فردوسی‌پور ظاهراً با سیلی از شکایت‌ها علیه‌اش به خاطر برنامه افشاگری فساد فوتبال مواجه شده و او به تازگی این موضوع را تایید کرده و می‌گوید: «پدرم را درآوردند» اما در ادامه تاکید می‌کند: «من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم.»

 

 

گفته می شود مهم‌ترین رکن فرهنگی دولت جمهوری اسلامی است که باید نقش خود را خصوصا در حوزه تنظیم‌گری در کنار سایر نهاد‌های حاکمیتی فعال در حوزه فرهنگ و هنر ایفا کند. هرچند که در هر دوره به علل مختلف، از اهمیت و اثرگذاری این رکن دولتی کاسته شده و در سال‌های اخیر عمدتا از جایگاه حداکثری بالقوه‌اش تا آرام‌کننده تشنج‌های اجتماعی در موقعیت‌های بحرانی و موقت فرو افتاده است. از این رو، انتخاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نوعی کلیدی‌ترین انتخاب در نمایش رویکرد فکری و فرهنگی دولت چهاردهم به ریاست‌جمهوری مسعود پزشکیان خواهد بود و می‌تواند گویای اراده دولت برای جهت‌دهی به تغییرمسیر‌های احتمالی آن باشد.

 

 

گفته می شود رئیس جمهور منتخب گفته هر موقعیتی که بوده صادقانه با مردم صحبت کرده ام، این موقعیت‌ها و جایگاه‌ها ما را تغییر نخواهد داد. اگر قرار بود بخورم، ببرم و بدزدم، تاکنون باید این کار را انجام می‌دادم اما قرار نیست در این سن برای خودم و اطرافیانم کاری انجام دهم و کاری هم نخواهم کرد.

 

 

 

گفته می شود سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در خصوص زمان اجرای این قانون توسط این سازمان امروز عنوان کرده این قانون در شرف ابلاغ از سوی ستادکل نیرو‌های مسلح است.

 

 

گفته می شود مجید نقشی وکیل مدافع امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو) ار ملاقات با موکلش در روز پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ خبر داد و اعلام کرد: امیر تتلو نذر کرده پیاده به کربلا برود.

 

 

 

گفته می شود کاوه اشتهاردی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشته «تمام اخبار و گمانه‌زنی‌هایی که طی روزهای گذشته در خصوص مسئولیت بعدی دکتر ‎مخبر در رسانه‌ها منتشر شده نادرست است و ایشان در حال حاضر به عنوان سرپرست ریاست جمهوری، هیچ دغدغه‌ای جز انجام دقیق و با قوت امور ‎دولت سیزدهم ندارند.»

 

 

گفته می شود دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی کشور با بیان اینکه اختلال یادگیری شیوع بالایی در کشور دارد، گفته طبق آخرین آمار قریب ۲۰ درصد دانش‌آموزان کشور دچار اختلال یادگیری هستند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*