گفته می شود

گفته می شود رئیس شورای شهر تهران به کارزار جمع‌آوری امضاء برای برکناری شهردار تهران واکنش نشان داده و گفته به این کارزارها توجه نکنید اینها کارزار نیست و نمی‌دانم چه بگویم.

 

 

 

گفته می شود آخرین شنیده ها از ترکیب و چینش کابینه دکتر پزشکیان حاکی از این است که یک شورای ویژه  ۹ نفره از کارشناسان معتمد رئیس جمهور منتخب در ساختمان قرمز ریاست جمهوری تشکیل شده است که کار ویژه اش انتخاب کابینه و معرفی آنان به رئیس جمهور منتخب است.  بر این اساس، شورای کارشناسان تعیین کابینه، با حضور آقایان جواد ظریف (سیاست داخلی و خارجی)،سردار حسین علایی(رئیس کمیته امنیتی -دفاعی)، علی ربیعی(اجتماعی)، صالحی امیری(فرهنگی)، طیب نیا(اقتصادی)، عبدالعلی زاده (زیربنایی)، محمد صدوقی (پسر ایت الله صدوقی یزد به پیشنهاد سید محمد خاتمی), قائم پناه(معاون پزشکیان در وزارت بهداشت) و  تشکیل شده است.شنیده ها حاکی است تنها مورذی که تا حدود زیادی قطغی شده است عباس عراقچی برای وزارت امور خارجه و طیب نیا وزیر اقتصاد و رئیس شورای هماهنگی اقتصادی است و زمزمه هایی از  انتصاب آقایان محمدرضا عارف و محمد شریعتمداری برای معاونت اولی رئیس جمهور نیز به گوش می رسد.

 

 

 

 

گفته می شود پایان ناگهانی برنامه‌هایی مانند «نود» و «خندوانه» هنرمندان را ناامید کرده و تلویزیون را به سمت از دست دادن سرمایه‌های خود سوق داده است. در حالی که چهره‌های موفق، به پلتفرم‌های دیگر روی آورده‌اند، در این بین انگار تلویزیون است که از چشم می افتد.

 

 

گفته می شود نماینده مجلس شورای اسلامی به طرح شورای عالی استان‌ها جهت افزایش زمان شورای ششم از ۴ سال به ۷ سال واکنش نشان داد.

 

 

 

گفته می شود معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشته می‌گویند چرا تعداد خرید هواپیما را به صورت شفاف اعلام نمی‌کنند، پاسخ این است که کدام فرماندهی شب علمیات نقشه علمیات را فاش می‌کند؟ اگر خریدها را اعلام کنیم دشمن خریدهای بعدی را ردیابی می‌کند.

 

 

 

گفته می شود  رییس اتاق بازرگانی تهران کمبود سرمایه در گردش را بزرگ ترین مشکل کنونی واحد‌های تولیدی دانسته و در این شرایط خالص، رشد تسهیلات اعطایی به بنگاه ها در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۲ بیش تر از ۲۰ درصد منفی بوده است.

 

 

گفته می شود  فعال سیاسی اصولگرا گفته به نظرم از آنجایی که جریان آقای جلیلی به شدت مخفیانه و محرمانه کار می‌کنند، افشاگری کارهای مخفیانه آنها و درخواست شفافیت می‌تواند نقشه آنها را تاحد قابل توجهی متوقف کند.

 

 

 

گفته می شود نتایج آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صندوق های خارج از کشور در نگاه اول عجیب و حاوی نکات قابل تاملی است، نتیجه ای متفاوت با صندوق های داخل کشور: آرای سعید جلیلی در میان ایرانیان خارج از کشور بیشتر از مسعود پزشکیان بود!

 

 

گفته می شود کارگر حداقل‌بگیر باید ۲.۶ روز کار کند و هیچ چیزِ دیگر نخرد تا بتواند ۴ کیلو میوه تابستانی آنهم با ارزان‌ترین قیمت‌های موجود در بازار خریداری کند و به خانه ببرد.

 

 

 

 

 

گفته می شود پس از اینکه بوئینگ به جرم خود در سقوط ۲ هواپیمایش اعتراف کرد، اکنون بیش از ۲۶۰۰ هواپیمای این شرکت با مشکل جدیدی مواجه‌اند و هوانوردی فدرال آمریکا دستور بازرسی فوری برای آنها صادر کرده است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*