آخرین خبر :

گفته می شود

 

گفته می شود پیروزی مسعود پزشکیان در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران  به صدر اخبار بین المللی تبدیل شده است. سی ان ان در گزارشی در  این باره می نویسد: مقامات انتخاباتی ایران روز شنبه اعلام کردند که مسعود پزشکیان، نامزد اصلاح طلبان، در میان تشدید تنش ها در داخل و خارج از کشور، رقیب «تندرو» خود را در یک انتخابات مهم شکست داده و در انتخابات ریاست جمهوری ایران پیروز شده است.

 

 

گفته می شود سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفته با توجه به اینکه برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور نیازمند فراهم آوردن یک سری مقدمات از جمله دعوت از میهمانان خارجی است، برگزاری این مراسم و فراهم آوردن مقدمات نیازمند زمان کافی است اما با این وجود مجلس آمادگی دارد اگر بنا بود مراسم تحلیف زودتر برگزار شود برای این منظور جلسه فوق العاده تشکیل دهد.

 

 

گفته می شود فردوسی‌پور برای بازگشت به گزارشگری برنامه دارد و اگر شرایط فراهم شود به‌دنبال این است تا دوباره مسابقات فوتبال را گزارش کند.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفته طیف‌هایی که از آقای پزشکیان حمایت کردند، به جای تمرکز بر بحث به دست گرفتن مناصب و این‌ها باید دغدغه‌شان کمک به آقای پزشکیان باشد که بتواند از عهده مدیریت بحران ها و چالش ها بر بیاید.

 

 

 

گفته می شود گردشگری کشور با موانع زیادی مواجه است، اوج گرفتن این صنعت پردرآمد نیاز به همراهی دو بال قدرتمند بخش‌خصوصی و دولتی دارد. تازمانی‌که دولت اقدام به باز کردن قفل‌های این صنعت نکند چرخ‌های گردشگری توان چرخیدن ندارد.

 

 

گفته می شود از صبح روز شانزدهم تیر ماه با اعلام پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری، نرخ ارز به ویژه دلار و یورو در بازار در حال ریزش است.

 

 

گفته می شود حسن روحانی در پیامی با تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری نوشته ملت نشان داد خواهان تحول جدی در وضعیت حکمرانی در کشورند.

 

 

 

گفته می شود یک جامعه شناس نتیجه و میزان مشارکت در انتخابات را حاصل ایجاد دوگانه «پزشکیان و جلیلی» می‌داند و معتقد است اگر محمد باقر قالیباف به جای سعید جلیلی به مرحله دوم راه پیدا می‌کرد؛ این دوگانه شکل نمی‌گرفت.

 

 

گفته می شود سایت رسمی ریاست جمهوری با آدرس Presindet.ir از کار افتاده است و مخاطبان امکان دسترسی به آن را ندارند. همزمانی از کار افتادن سایت ریاست جمهوری با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری قابل تامل است.

 

 

 

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان با صدور پیامی به مناسبت اعلام نتایج نهایی انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری ضمن تبریک به منتخب مردم و نیز ملت ایران و با بیان اینکه بی‌شک شخصیت ِ برجسته جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، کاندیدای جریان ِ اصلاح جو و بهبود خواه، در شکل گیری اجماع ملی برای تحول خواهی، نقشی برجسته داشته است، تاکید کرد: امید به اصلاح از درون، گفت و گوی ملی و حل مسائل کشور از طریق ِ مشارکت عمومی، بار دیگر در سپهر ِ سیاسی کشور، طنین افکن شد.

 

 

گفته می شود قطعی‌های پی‌ در پی برق سال‌هاست که آسیب‌هایی فراوانی به بخش صنایع و تولید کنندگان وارد کرده است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*