آخرین خبر :

گفته می شود

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته برخی پرداختی‌ها به برخی افراد شب انتخابات صورت گرفت که این بی‌اخلاقی بزرگی است اما مردم آگاه هستند.

 

 

 

گفته می شود رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که «دیوید بارنیا»، رئیس موساد، برای آغاز دور جدید مذاکرات مبادله اسرا و آتش‌بس در نوار غزه، بدون مشارکت اعضای تیم مذاکره‌کننده، عازم دوحه شد.

 

 

گفته می شود دبیر انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران گفته تلاش افغانستان این است که تمام شرکت‌های خارجی را به بازار خدمات مهندسی به ویژه پروژه‌های توسعه‌ای جذب کند و در حال حاضر شرکت‌های چینی پررنگ‌تر از سایر کشورها از جمله ایران و ترکیه در بازار پیمانکاری افغانستان حضور دارند.

 

 

گفته می شود استاندار تهران درباره شائبه حضور محسن منصوری رییس ستاد سعید جلیلی در همایش دهیاران گفته آن اتحادیه به عنوان یک بخش خصوصی می‌تواند هر تصمیمی بگیرد. در واقع محتوای اجرای آن جلسه به دولت و صرفا وزارت کشور ارتباط چندانی ندارد!

 

 

 

گفته می شود  فاطمه هاشمی رفسنجانی دختر آیت الله هاشمی در واکنش به درخواست مصاحبه صداوسیما گفته که باید همه آنچه می‌گویم را پخش کنید و سپس مقابل دوربین صداوسیما مدعی شده «مردمِ ناراحت از حاکمیت! رأی شما می‌تواند تاریخ را عوض کند…»

 

 

گفته می شود مهدی تاج در خصوص انتقاداتی که از سوی خداداد عزیز نسبت به تیم ملی مطرح می‌شود، گفته ما از نظر توان مالی با بقیه رقبایمان مثل قطر، امارات، قرقیزستان و … یکی نیستیم و توان مالی کمتری داریم، اما قدرت بیشتری داریم. ما ایرانیم و بهترین هستیم. اگر وضع مالی این باشد و کارشناسان تلویزیون هم با ما همراهی نکنند، قاعدتا شرایط خیلی سخت‌تر می‌شود.

 

 

 

گفته می شود سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در حالی رأی خود در انتخابات ریاست جمهوری را به صندوق جماران انداخت که خبرنگار صداوسیما تلاش می‌کرد یک گفتگوی تلویزیونی با او داشته باشد. خاتمی با بی‌محلی به خبرنگار و دوربین صداوسیما صحنه را ترک کرد.

 

 

گفته می شود کانال تلگرامی دولت بهار متعلق به محمود احمدی‌نژاد نوشته همانطور که بارها تصریح و تاکید شده است دکتر احمدی نژاد در انتخابات پیش رو مطلقا و قطعا از هیچ فرد و هیچ جریانی حمایت نکرده و نخواهد کرد. به این ترتیب هرگونه ادعایی دایر بر حمایت و جانبداری خادم ملت ایران از هر یک از دو کاندیدای انتخابات، جعلی است و قویا تکذیب می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*