گفته می شود

گفته می شود برای پنجمین سال پیاپی، نسخه پیچی برای سقف اجاره بها اجرا خواهد شد؛ طرحی که در دوران کرونا رونمایی اما در اجرا با چالش‌هایی روبرو شد و در نهایت نتیجه بخش نبود. اما حالا با تغییراتی قانونی به زودی دوباره کلید می‌خورد.

 

 

 

گفته می شود صداوسیما بدون احتساب پخش تکرار سریال و با در نظر گرفتن پخش اصلی در هر شبکه، دوهزار و ۲۲۰ ساعت را در این سال‌ها به مختارنامه اختصاص داده، یعنی بیش از ۹۰ روز با مختار در ایام محرم

 

 

 

گفته می شود چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقریبا همه را متحیر کرد! آقایی همه نظرسنجی هایی که حالا ۳ هفته پرفشار همه صحنه های انتخابات را بدست گرفته بودند ریخت و همه پیش بینی ها تقریبا اشتباه از آب در آمد.هم میزان مشارکت و هم میزان اقبال مردم به نامزدهای انتخاباتی درست بر خلاف نظرسنجی های مختلف بود.

 

 

گفته می شود صداوسیما، رسانه ملی نامیده شده است، رسانه ای که با پول هشتاد میلیونی ایرانی، جان گرفته است و رشد و نمو کرده، قابی به گستره ایران که قرار بوده دانشگاه عمومی باشد و “خانه” دوم هر ایرانی، رسانه ای که تک تک ایرانی ها، به حق منتقد و صاحب و ولی نعمت آن هستند، اما تحولات سالهای اخیر، رسانه ملی را زخمی و مخدوش کرده است، اتفاقات بزرگ و خوب و ملی در آن کمتر دیده می شود و انگار تبدیل به تریبونی خشن برای اقلیتی نامهربان با مردم شده است، چرا صداوسیما به این روز افتاده است؟ چه کسی می تواند به این سئوال جواب بهتری بدهد؟

 

 

 

گفته می شود دیپلمات پیشین کشورمان گفته خدا رحمت کند شهید امیرعبداللهیان را تا جایی که مطلع هستم و بنده با ایشان در تماس بودم، مذاکرات ادامه داشته، حال با یک افت و خیزهایی بوده اما اینگونه نیست که مذاکرات قطع شده باشد.

 

 

گفته می شود یک نمایند ه سابق مجلس شورای اسلامی گفته آن چیزی که در این ۴۰ درصد مشارکت بروز و ظهور کرده است مجموع تمام دارایی‌های اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بوده است که همین حد مشارکت شده است و به طور قاطع و مشخص ۶۰ درصد از واجدین شرایط ترجیح دادند در انتخابات شرکت نکنند.

 

 

گفته می شود سیدعباس صالحی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته کسانی که شرکت نکردند چونان کسانی که شرکت کردند اقدام شهروندی خویش را انجام دادند و تصمیم‌شان محترم است، اما یادآور می‌شود که قهر با صندوق مشکلی را حل نمی‌کند. فردا می‌تواند خیلی دیر برای تاسف و اندوه باشد. به آینده ایران بیشتر بیندیشیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*