گفته می شود

گفته می شود به دنبال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، بازار بورس ۱۰ هزار ۸۹۲ واحد رشد کرد و شاخص کل به رقم دو میلیون و ۹۶ هزار و ۲۴ واحد رسید.

 

 

 

گفته می شود بر پایه آمار ثبت احوال کشور در دو ماهه نخست امسال (تا ابتدای خرداد ماه) سال ۱۴۰۲ در کل کشور ۷۹ هزار و ۲۶۰ مورد ازدواج و ۳۷ هزار و ۷۰۱ مورد طلاق به ثبت رسیده است.

 

 

گفته می شود وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و عضو کابینه دولت سیزدهم در پیامی که پس از اعلام نتیجه مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری، در شبکه ایکس (توئیتر) منتشر کرد، نوشته «درس‌های ۸ تیر را به فضل الهی مرور خواهیم کرد. از آقای پورمحمدی تشکر کردم. از او خواستم مجموعه‌ی اظهاراتش در رقابت‌ها را تدوین و منتشر کند. باید از قرائت‌های دلسوزانه و متفاوت در روحانیت استقبال کرد. بنای تاریخی روحانیت در کشور نیاز به مرمت دارد. جای مطهری خالی است.»

 

 

گفته می شود با برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران رسانه‌های انگلیسی زبان در سراسر دنیا بازتاب چشمگیری از برگزاری این انتخابات و مشارکت اقشار مختلف مردم در آن ارائه دادند.

 

 

گفته می شود جمعی از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفته اند دوستان بازنشسته‌ای داریم که شغل دوم دارند و با نصف حقوق وزارت کار بیش از ۸ ساعت کار می‌کنند، چون خرج و مخارجشان به هم نمی‌خورد.

 

 

گفته می شود نماینده اسبق ایران در ایکائو با بیان اینکه سن هواپیماهایی وارد کشور شده بین ۲۰ تا ۲۵ ساله بوده، اظهار داشت: باید یک مشت کاسب تحریم را پولدار کنیم تا بتوانیم یک هواپیمای کار کرده را خریداری و وارد ناوگان هوایی کشورمان کنیم.

 

 

 

گفته می شود استاد دانشگاه و فعال سیاسی _اجتماعی نوشته پیام کسانی که مشارکت نکردند، واضح، روشن و قابل دریافت است. باید از خودمان بپرسیم بر سر ایران و آرمان اصلی انقلاب یعنی «حق تعیین سرنوشت شهروندان به شیوه انتخابات» چه آمده است؟!

 

 

گفته می شود نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرده تجاوز همه جانبه رژیم صهیونیستی به لبنان جنگ سختی را در پی خواهد داشت؛ همه گزینه‌ها از جمله مشارکت کل محور مقاومت روی میز خواهد بود.

 

 

گفته می شود ترامپ در اولین اظهار نظر از مناظره‌اش با بایدن مدعی شده بایدن یک هفته را در کمپ دیوید گذراند تا برای مناظره آماده شود و قوانین، تاریخ و ناظرانی را که می‌خواست به دست آورد، اما به نظر نمی‌رسید که به مهارت‌های او کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*