گفته می شود

گفته می شود دونالد ترامپ در آستانه نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفته «ما دنبال تغییر رژیم در ایران نیستیم، همین رهبری سیاسی فعلی بماند. ما حتما باهاش توافق می‌کنیم، ایران پتانسیال اقتصادی زیادی دارد… فقط بمب هسته‌ای نداشته باشد. مرور سیاستهای ترامپ در تک دوره ریاست جمهوری او در قبال ایران و تاکید بر کمپین فشار حداکثری نشان دهنده نوعی چرخش در مواضع رئیس جمهور پیشین آمریکاست.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون حقوقی و حمایت قضایی اتاق بازرگانی ایران در انتقاد به قانون جدید تجارت اظهار کرده اگرچه قانون تجارت نیاز به اصلاحاتی داشت؛ اما تغییرات جدید، شالوده قانون تجارت را عوض کرده و این قانون فضا را برای فعالیت‌های رسمی سخت می‌کند و منجر به تسهیل فعالیت‌های غیررسمی می‌شود.

 

 

 

گفته می شود زمانی می‌گفتند یک کیلو موز برابر با قیمت یک دلار است؛ اما این روز‌ها موز از دلار سبقت گرفته و حتی به دو برابر قیمت دلار هم نزدیک شده است.در همین راستا یک مطلع از بازار میوه به تابناک گفت: مجوز واردات هر ۲۰ تن موز به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان در حال دادوستد است که در نهایت از جیب مردم خارج می‌شود.

 

گفته می شود اقدام اخیر سازمان برنامه و بودجه مبنی بر واریز علی الحساب مبالغی از همسان سازی حقوق بازنشستگان، مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری است

 

 

گفته می شود در شرایطی که یک استوری از علی دایی منتشر شد که نسبت به مسائل سیاسی و نظرش درباره انتخابات واکنش نشان داده بود، پیگیری‌ها نشان از غیر واقعی بودن آن دارد.

 

 

گفته می شود تا زمان ابلاغ آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و جداول مربوط به هر یک از گروه‌های بازنشستگان براساس قانون برنامه هفتم پیشرفت، ماهانه مبلغ ده میلیون ریال به هر یک از بازنشستگان به‌صورت علی‌الحساب از ابتدای سال ۱۴۰۳ توسط صندوق بازنشستگی ذی‌ربط پرداخت می‌شود.

 

 

 

گفته می شود وزیر کشور درباره تخلف نامزدها گفته وزارت کشور با اغماض برخورد کرده است و تاکنون تخلف جدی از سوی نامزدها نداشتیم و تنها گزارش‌هایی از ستادها دریافت کردیم که در این موارد نیز با اغماض برخورد داشتیم.

 

 

 

گفته می شود نایب‌رییس کانون انجمن‌های صنفی کامیون‌داران با بیان اینکه دولت به رانندگان بی‌مهری کرد، گفته حداقل افزایش کرایه حمل بار باید ۴۵ تا ۵۰ درصد باشد اما با افزایش ۳۰ درصدی کم انصافی کردند.

 

 

 

 

گفته می شود احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرده نزدیک ۶۰ هزار شعبه و ۸۰ هزار نقطه رای گیری در کشور داریم. در خارج از کشور هم ۳۴۴ شعبه داریم.وی ادامه داده یک مشکل در عربستان داریم؛ تعداد قابل توجهی از حجاج ما در این کشور حضور دارند ولی هنوز عربستان نپذیرفته است که انتخابات برگزار شود. امیدواریم این مشکل حل شود. کانادا هم با وجود اینکه شعار حقوق بشری می دهد، نپذیرفته است که هموطنان ما از حق رای خود استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*