گفته می شود

گفته می شود رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفته برجام محصول مجلس نهم، شورای عالی امنیت ملی و دولت وقت آقای روحانی بود. همه این جمع با هم برجام را امضا کردند. اگر خانم کلینتون برابر آقای ترامپ رأی می‌آورد و کماکان دموکرات‌ها برجام را ادامه می‌دادند، خیلی‌ از مخالفان داخلی آن بر سر دستاوردهای برجام به عنوان رهبر این پیروزی رقابت می‌کردند. اما وقتی ترامپ آمد و از برجام خارج شد همگان سعی کردند آن را به گردن طرف مقابل بیندازند و حتی دروغ‌های بزرگی هم گفته شد.

 

 

گفته می شود رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفته واردات انبه به ایران به صورت نامتعارفی زیاد شده است به طوری که دیگر واردات قانونی آن سودآور نیست و اگر این ضرردهی تداوم داشته باشد پس می‌توان نتیجه گرفت حتما اتفاقاتی در مرز در حال رخ دادن است.

 

 

گفته می شود وزیر راه و شهرسازی اظهار داشته از قوه قضائیه و سران قوا در این باره درخواست کمک کردیم چراکه آزادسازی نرخ بلیت هواپیما ظلم به مردم است و نمی‌توانیم به مردم ظلم کنیم، در همین کمتر از یک هفته از اجرای حکم شاهد تلاطم‌های جدی در بازار هستیم در شورای سران قوا سریعا در این باره باید تصمیم بگیرند چراکه اساسا وظیفه ما در دولت نظارت و تنظیم گری قیمت‌ها است.

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفته تا وقتی روی FATF توافق نکنیم جذب سرمایه‌گذار خارجی هم نداریم، اکنون بسیاری از سرمایه‌گذاران تمایل زیادی برای حضور در ایران و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف را دارند، خیلی از موضوعات نیز درگیر تحریم نیست یعنی حتی اگر تحریم هم حل نشود هزاران پروژه کارامد و ثروت‌آفرین داریم که می‌توانیم ورود کنیم و جذب سرمایه خارجی داشته باشیم ولی به دلیل عدم توافق روی FATF نمی‌توانند ضمانتنامه دریافت و تضمینی برای سرمایه خود داشته باشند.

 

 

گفته می شود عادل فردوسی پور در بخشی از برنامه فوتبال ۳۶۰ که به مناسبت یورو ۲۰۲۴ با حضور محمد بحرانی و احسان عبدی پور اجرا کرد، به ارائه آمار تکان دهنده‌ای از شدت مهاجرت دانشجویان صنعتی شریف گفت. او همچنین در واکنش به صحبت‌های عبدی پور، گفت که من را به سمتی می‌بردند که از ایران بروم و بعد بگویند: «دیدی این همون آدمه است…

 

 

گفته می شود در روزهای نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری شایعات مختلفی درباره حمایت افراد معروف از کاندیداهای مختلف به گوش می‌رسد و خبرهای زیادی درباره این موضوع وجود دارد. شایعاتی که اغلب با تکذیب مواجه شده و بسیاری از آن‌ها دور از واقعیت هستند. عادل فردوسی‌پور در پیامی کوتاه شایعه حمایتش از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد و پس از او هم نوبت به علی دایی رسید تا با انتشار یک استوری اعلام کند که از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد. به نظر می‌رسد برخلاف دوره گذشته که ورزشی‌ها حمایت گسترده‌ای از نامزدها داشتند، این بار ترجیح داده‌اند اظهار نظر خاصی درباره مسائل سیاسی نکنند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*