پیامک

سلام ….. صداوسیمای تمام شهرهای ایران دنبال جایی میگرده که تجمع عزاداری رو پخش کنه شب عاشورا بالای ۳۰  تا  هیئت میان مجتمع مسجد عاشورا (هیئت فاطمیه)برای عرض تسلیت به حضرت زهرا (س) حضور داشتد ولی دریغ ازیک دوربین ازصدا وسیما ….
۲ سلام یک عده ای تو ایران هستند که می خواهند دور تا دور کشور حصار کشیده بشه که با هیچ کشور و هیچ شخصی یا هیچ نهاد بین المللی رابطه یا هماهنگ نباشند. اینا خیلی عده قلیلی هم هستند.
۳
سلام دولت محترم حقوق و قیمت حامل های انرژی را جهانی کند تا مدیریت مصرف انجام شود و جلوی قاچاق و صادرات بی رویه سوخت به کشور های همسایه گرفته شود.
۴
سلام بدون تعارف و متاسفانه رسانه اصلی کشور اینستگرام و بی بی سی و اینتر نشنال و …. است و در خصوص مذهب و معنویت هم بیشتر نهادهای مردمی مثل مساجد و هیات ها هستند که اکثر و تمام آنها غیر سیاسی هستند یعنی نقش حکومت در فرهنگ مردم اگر صفر و منفی نباشد اما پررنگ هم نیست همه ما دیدیم که با فیلتریگ و محدودیت ها نتوانست کمکی به فرهنگ و تغییر زائقه مطابق با میل حاکمیت کند و نتیجه عکس و عده ای را عاصی کرده است.
۵
سلام با وجود اینترنت و وسایل ارتباط جمعی مدرن ، دیگر نیازی به خیلی از نهادهای فرهنگی نیست. باید مجوز ها و نظارت ها به انجمن ها و اتحادیه های غیر دولتی واگذار شود. اینکه عده ای بنشینند کتاب بخوانند و فیلم ببینند و بعدا مجوز صادر شود ، کار معقولی نیست و برای کشور هزینه دارد.
۶ سلام یکی از عوامل بدبختی، ناترازی مالی، رشد بی حد و حصر نقدینگی، خلق پول بی پشتوانه و مسائلی از این دست. برخی بانک ها هستند که با شرکت های کاغذی از جیب مردم پول رو بر می دارند و به حلقوم خانواده ها و اطرافیان خودشون می ریزند؛ چون اسپانسر خیلی از موضوعات هم از جیب ملت می شوند کسی بهشون کاری ندارد…

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*