پیامک

سلام مردم ایران مسافرت خارجی نمیروند و فکر میکنند مشکلات داخلی فقط در ایران وجود دارد. از طرف دیگر، کسی که خارج کشور هست از دشمنی هایی که با ایرانی ها میشود خبر دارد وقتی با خارجی ها طرف باشی باید تا آخرین قطره خون پای اصولت بایستی وگرنه چیزی ازت نمیمونه. امثال احمدی نژاد نشون دادند که وقتی آزمون و خطا وارد اداره کشور بشه چطور همه چیز خراب میشه.
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام متاسفانه تلویزیون و رسانه روش حذفی را انتخاب کرده. هر که با اینها حتی مقدار کمی زاویه داره طرد کردند
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام تلویزیون مال همه مردم ایران هست نه فقط مال سلیقه خاصى باید همه سلایق اقوام و….. در آن اتفاق نقش کنند تا از این وضعیت امروزى که بیننده کم داره و این همه بودجه هم صرف آن میشه در بیاد
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام کاش همه ی مسوولان و مسوولین ستاد کل کلام شما را درک میکردند.و اینگونه با شهروند این مملکت برخورد نمی‌کردن. افغانی ها الان وضعیتشان از سه میلیون غایب و فراری که سالها آنها را از حق و حقوق شهروندی خود در مملکت خود محروم کردند بهتر است.فردی که بالای سی و اندی سن دارد باید معاف شود چون به هیچ عنوان نه سربازی میاد و نه بدرد سربازی میخورد.چرا باید با همسر و فرزند بلاتکلیف و مثل یک بیگانه و قاچاقی زندگی کند.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام قانون برنامه هفتم توسعه ابلاغ گردیده است فلذا به دلیل پیش بینی معافیت افراد بالای سی و پنج سال دارای دو فرزند غیر غایب سازمان وظیفه عمومی مکلف به اجرای قانون خواهد بود .
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام یعنی چی سرباز فراری رو معاف کنید .پس اونهایی که ۲سال رفتند با کسی که نرفته یکی میشه ؟ اگر ۴۰سالشونم بشه باید برن سربازی .مگه خونه خالست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*