پیامک

باسلام و خسته نباشیدبه شما
ما ساکنین غفاری ۱۲خواهان اتصال به فیبرنوری هستیم از مدیرکل مخابرات خواهشمندم دستورات لازم صادربفرمایند ومن الله التوفیق
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
رییس جمهور منتخب و درد آشنای ایران جناب اقای پزشکیان،قطعا انتخاب جنابعالی از میان ۴۹ درصد رای مرحله دوم که بیانگر خیلی چیزهاست و با توجه به صحبتها و مواضع شما در بحث عدالت و ورود به مساله استخدام که مستقیم به رقیبتان گفتید “اینکه نزدیکان و همفکرانتان را استخدام کنید و بچه های مردم بیکار باشند که نشد عدالت”قطعا دولت شما باید بازنگری اساسی در این مساله داشته باشد و مجوزهای خلاف قانون که در اثر رانت و دستهای پشت پرده بوده که بدون رعایت قوانین کشور و با یک امثیاز خاص افراد و قشری خاص جذب آموزش پرورش شده اند بلااثر و اگر کسی با این شیوه جذب هر دستگاهی شده باید اخراج شود و قانون به نظام استخدامی کشور برگردد.همچنین باید جذب نیروی شرکتی و قراردادی که محل فساد و پارتی بازی است تعطیل و دولت فقط از طریق آزمون استخدامی نیرو جذب کند چون دستگاهی که شرکتی و قراردادی می گیرد در اولین فرصت اینها را به استخدام در می آورد چون همه سفارش شده اند.خصوصا اگر مجوز جذب نیرو به دادگستریها می دهید نظارت کنید و ببینید در این سه سال قبل نیروهایی که به این مجموعه وارد شده اند به چه صورت بوده. استخدام در بانکها محل دیگری است که نیاز به رسیدگی بیشتری دارد. دولت شما اگر این معضل و فساد را حل کرد موفق خواهد بود و الا هیچ توفیقی به دست نخواهد آورد و بی عدالتی و فساد اداری بیشتر خواهد شد.چون کسی که نان حلال سر سفره زن و بچه اش نمی برد از ارتکاب هر خلاف دیگری ترسی نخواهد داشت.
خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام بنده از آقای مخبر و آقای وحیدی کمال تشکر و قدردانی را بخاطر این انتخابات کاملا ازاد و در امنیت و ارمشی را‌که برگزار کردن دارم در دنیا چنین انتخابات آزادی برگزار نمیشه .حتی در کشورهایی که خودشان را مهد دمکراسی می دانند.
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام من به آقای دکتر پزشکیان رای ندادم اما این بهترین تعریف از رئیس جمهور جدید مان است که ایشان یک شخصیت مردمی و ضد استکبار و در مسیر انقلاب اسلامی است و باید به آقای دکتر پزشکیان صمیمانه تبریک گفت.
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام برای من که فرقی نمیکنه دیگه کی رئیس جمهور بشه. سن ازدواجم گذشت کار درست حسابی هم ندارم دیگه حوصله هیچ چی رو ندارم دلم میخواد …..

 

 

 

باسلام از دادستانی وسازمان بازرسی محترم شهرستان نهبندان خواهش می شود نسبت به لوله کشی قطره ی کشاورزی روستای ابراهیمی ازجهادکشاورزی سوال شود چه فایده برای رونق کشاورزی داشته و برای جاهایکه اب دارد می گویند بودجه نیست

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*