پیامک

سلام.یکی از وظایف رسانه تزریق امید است. چرا با تیترهای مأیوس کننده کام مردم و البته کارکنان تبدیل وضع شده بیمارستان میلاد را تلخ میکنید؟
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام
جای بسی تأسف است نظارتی بر مدارس غیر انتفاعی وآزاد به ویژه مدارس ….. نیست به هر نحوی که می خواهند پول و شهریه میگیرند….باهر قیمتی….بدون هیچ گونه ضابطه ای…..
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام بنزین اخرش گران میشه حالا یا توسط پزشکیان یا توسط جلیلی
موضوع مهم اینه که روش تقسیم عادلانه ان بین آنهایی که ماشین دارند و آنهایی که اتومبیل ندارند چیه
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام دولت که نمی‌تواند به خواسته خودش بنزین را گرون کنه مگر مجلس شورای این قانون را تصویب کنه که اونم رییس اش آقای قالیباف هستند اگر باهم تعامل کنند نمایندگان مجلس دولت موظف هست اجرا کنه که اونم باید حقوق ها بکنند ۳۵ میلیون تا امکان این کار را داشته باشند اگر حقوق ها اضاف نشود کشور میرود به سمت سال ۹۸ صبر ملت هم اندازه ای دارد
۵ سلام اختیارات رئیس جمهور فقط با یه بودجه محدود در حد رتق و فتق امور داخل مملکت است و برخورد با اعتراضات مردمی
در سیاستهای خارجی و اقتصاد کلان و ارتباطات نظامی با کشورهای دیگه  هیچکاره است
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام کلی هزینه دست دولت میزارند به خاطر برگزاری دوباره انتخابات …هشتصد هزار نفر تو کشور باید سرکار باشن کلی روستاها با هیلیکوپتر و غیره …
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام هر چه بود گذشت ان شاء الله مردم همت کنند اصلح رو انتخاب کنند . مردم عزیز ایران به خاطر خون شهدا به خاطر مردم مستضعف بخاطر سر بلندی ایران رحم کنید کدورت ها رو کنار بگذاریم به عقب بر نگردیم. اطرافیان این دو بزرگوار خود نشان از اصلح تر بودن این دو عزیز است تکرار اشتباه نکیم چرا که در پیشگاه خداوند و شهدا باید جواب پس بدهیم.

 

 

 

 

سلام باید نامزدهای پوششی که قبل از انتخابات انصراف می دهند تا چند دوره از کاندیدا شدن محروم شوند تا هزینه اضافی به مردم و کشور تحمیل نشود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*