مناظرات، به قلق گیری گذشت تا شلیک/ نتیجه بی توجهی به «نتیجه انتخابات»

مناظرات، به قلق گیری گذشت تا شلیک/ نتیجه بی توجهی به «نتیجه انتخابات»/ مشارکت به ۶۰ درصد می‌رسد

موسوی همچنین درباره اجماع و وحدت در جریان نامزدهای جریان انقلاب معتقد است: شاخص اجماع واحد نامزدها می تواند به توافقات بعد از پیروزی در انتخابات مربوط شود.

سید نظام‌الدین موسوی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصولگرا که دبیرکلی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، مدیرعاملی خبرگزاری فارس؛ مدیرمسئولی روزنامه جوان را در کارنامه خود دارد، برای اولین بار نمایندگی مجلس را در دوره یازدهم تجربه کرد. سید نظام الدین موسوی در گفتگو با تابناک درباره فضای انتخابات ریاست جمهوری، عملکرد مجلس یازدهم و  آسیب شناسی رسانه های جریان انقلاب سخن گفت.

موسوی در بخشی از این گفتگو با اشاره به مناظره های تلویزیونی نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در مناظره‌ها نامزدی نتوانست گوی سبقت را از فرد دیگری برباید و برتری خاص خود را به دیگران اثبات کند.

موسوی همچنین درباره اجماع و وحدت در جریان نامزدهای جریان انقلاب معتقد است: شاخص اجماع واحد نامزدها می تواند به توافقات بعد از پیروزی در انتخابات مربوط شود.

موسوی همچنین گفت: نظرسنجی ها ولی خیلی نوسان دارد و در حال جابجا شدن است.

این تحلیل گر سیاسی اظهار داشت: رقابت شانه به شانه است در مناظرات  فردی نتوانست گوی را از باقی نامزدها برباید و از باقی افراد یک فاصله بگیرد، انگار که هنوز،در حالت قلق‌گیری هستند. اما از نظر جریانی و آرایش سیاسی اگر بخواهیم صحبت کنیم باید گفت که جریان اصلاحات با وجود پزشکیان تکلیفش مشخص است پرشکیان کاندیدای جریان اصلاحات است که سابقه ایشان با این جریان رقم خورده و به تعبیر خود اصلاحات، نیروی نیابتی آنان نیست و به طور طبیعی همه ظرفیت جریان اصلاحات با پزشکیان است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*