گفته می شود

گفته می شود آنچه این روزها بحث تمامی محافل فوتبالی و غیر فوتبالی شده، موضوع فساد گسترده در فوتبال ایران است. بسیاری اخبار را دنبال می‌کنند تا شاید به زودی نام جدیدی از میان این پرونده قطور به بیرون بیاید و عده‌ای هم با گل‌آلود کردن فضا به دنبال گرفن ماهی برای خودشان هستند. هرچند به نظر می‌رسد اگر رسیدگی‌ها همچنان ادامه داشته باشد و پرونده‌های مسکوت مانده سال‌های اخیر یک به یک بررسی شود، موضوع فساد حداقل تا سکه‌های لای گز که در سال ۱۳۸۲ رقم خورد پیش برود.

 

 

 

گفته می شود مدیر پیشین امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران گفته متاسفانه در سال‌های اخیر فروش نفت از طریق دلال‌ها، واسطه‌ها و بخش خصوصی ضربات زیادی به ما وارد کرده که امیدواریم دولت آینده بتواند این رویه را جمع کرده و فروش را متمرکز و در تامین منافع ملی به کمک کند.

 

 

گفته می شود علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که عملکرد خوبی هم در فصل گذشته از او شاهد نبودیم و بسیاری از بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داد اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد خود با این باشگاه کرد.

 

 

گفته می شود یکی از فرماندهان گردان «آزوف» اوکراین اذعان کرده این کشور در حال شکست در جنگ است و اگر تغییراتی رخ ندهد، اوکراین تماما شکست خواهد خورد.

 

 

گفته می شود میزگرد سیاست خارجه مسعود پزشکیان به همراهی محمدجواد ظریف و مهدی سنایی (سفیر پیشین ایران در روسیه) با حضور فواد ایزدی، ابراهیم متقی و سید محمدکاظم سجادپور به عنوان کارشناس در حالی برگزار شد که پزشکیان توان استدلال فنی در مقابل نقدهای کارشناسان را نداشت و با حرف‌های کلی سعی کرد از دامگه بگریزد. با تداوم اصرار کارشناسان، پزشکیان برای گذر از مخمصمه مجبور شد ظریف را جلو بیاندازد تا حیثیش را بخرد.

 

 

گفته می شود قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار از تداوم واردات گوشت قرمز گرم و منجمد در سال جاری خبر داد و اظهار کرد تا زمانی که گوشت لاشه گوسفندی به قیمت ۴۸۰ هزار تا ۵۲۰ هزار تومان برسد، واردات ادامه دارد.

 

 

 

گفته می شود رئیس هیات‌مدیره انجمن پسته گفته به‌دلیل سیاست‌های ارزی دولت در مورد چگونگی برگشت ارز، تجار ایرانی توان صادرات پسته و رقابت در بازارهای خارجی را ندارند.

 

 

 

 

گفته می شود رییس کل دادگستری استان کرمان، در مورد آخرین وضعیت پرونده باشگاه مس رفسنجان از آزادی یکی از متهمان پس از تامین قرار وثیقه خبر داد.

 

 

گفته می شود این روزها خبرهای درگوشی و زمزمه‌های غیررسمی از  وحدت نیروهای انقلاب به گوش می رسد. روندی که جریان اصولگرایان/انقلابی الزاما باید با یک نامزد واحد در صحنه باقی بمانند و رویکردی متحد از خود نشان دهند تا به بدنه حامیان و هواداران خود اطمینان دهند که برای اصول خود حاضرند از نفع شخصی عبور کنند.

 

 

 

گفته می شود «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان به سخنان دیروز «محمدجواد ظریف» در برنامه میزگرد اقتصادی تلویزیونی «مسعود پزشکیان» واکنش تندی نشان داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*