گفته می شود

گفته می شود فرید حداد عادل فرزند غلامعلی حداد عادل رسماً وارد انتخابات شد و موضع گیری حمایتی از سه کاندیدا گرفت و درباره دو کاندیدا موضعی انتقادی گرفت. او از درباره احتمال رأی آوردن پزشکیان و پورمحمدی در انتخابات گفت: «اگر پزشکیان و پورمحمدی رای بیاورند اتوبوس به اتوبوس آدم هستند که در وزارت خانه ها جا به جا می‌شوند و باید با اسنپ به خانه‌هایشان برگردند.» او تاکید کرد تنها دو نفر و نصفی یعنی قالیباف و جلیلی و قاضی زاده (نصفی) برنامه دارند و درباره علیرضا زاکانی نیز سکوت کرد.

 

 

گفته می شود دفتر محمود احمدی نژاد با صدور بیانیه‌ای، هرگونه حمایت و جانبداری او از هر یک از کاندیداهای انتخابات پیش رو را قویا تکذیب کرد.

 

 

 

گفته می شود در بخشی از ویدیوی افشاگری عادل فردوسی پور، از پیشنهاد چند سال پیش باشگاه مس کرمان به فردوسی پور برای دادن مشاوره به این باشگاه در ازای مبلغی سنگین پرده برداشته شد؛ شیوه‌ای محترمانه برای پرداخت رشوه که فردوسی پور آن را رد کرده بود. فردوسی پور در بخشی دیگر از این برنامه از تلاش ناموفق برای یافتن فساد از او طی دو سال آخر برنامه نود برای کنار گذاشتنش پرده برداشت.

 

 

گفته می شود حاج منصور ارضی, مداح مشهور پایتخت که به مواضع خاص مشهور است، در حاشیه  مراسم دعای عرفه تهران، با انتقاد از موضع مسعود پزشکیان درباره گشت ارشاد و طرح نور گفت: نیروی انتظامی زحمت می کشد تا طرح نور را اجرا کند، بعد آن دیوانه میاید و می گوید طرح نور نیست و طرح سیاه است،این می خواهد بیاید و رئیس جمهور ما بشود؟!

 

 

گفته می شود رئیس پلیس فتا فراجا گفته بازنشر و انتشار نظرسنجی‌ها و یا نظرسازی کاذب که از مجاری غیررسمی انعکاس پیدا می‌کند و مبدا آن مشخص نمی‌باشد، در خصوص انتخابات و یا نامزدهای انتخاباتی و یا انتشار مطالب علیه نامزدها جرم است.

 

 

 

گفته می شود ترامپ گفته در انتخابات پیروز شوم، کمک‌های مالی به اوکراین را قطع می‌کنم

 

 

 

گفته می شود آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات و حسین دهباشی، روزنامه‌نگار هر دو امروز در توئیت‌هایی از ابتلای صادق زیباکلام به سرطان خبر دادند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*