گفته می شود

گفته می شود سرلشکر یحیی رحیم‌صفوی فرمانده پیشین سپاه پاسداران و دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه قصد کشورگشایی نداریم؛ اما اگر آمریکا به ما هجوم ببرد تا آن سوی دریاها دنبالش می‌کنیم؛ تاکید کرده «عمق دفاع استراتژیک را باید به ۵ هزار کیلومتر برسانیم» صفوی در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد: «ما ایرانی‌ها سه مرتبه تا دریای مدیترانه پیش رفتیم. حدود ۵۰۰ سال قبل از میلاد، کوروش کبیر به اورشلیم رفت و بین المقدس و یهودیان را آزاد کرد. ۴۸۰ سال قبل از میلاد، خشایارشاه ۶۰۰ هزار نیرو را از ایران به آناتولی ترکیه فعلی برد و از تنگه داردانل یا بسفر عبور کرد و یونان را گرفت. در دفعه سوم با شکل گیری جبهه مقاومت حزب الله لبنان کنار مدیترانه هستیم. حزب الله لبنان در امتداد اعتقادات انقلاب اسلامی است و حتی حماس و جهاد اسلامی اگر چه اهل تسنن هستند ولی در کنار اهداف ناب تعریف شده اسلام ناب محمدی قرار دارند. امروز نه تنها در مدیترانه بلکه در دریای سرخ و باب المندب هم هستیم.»

 

 

گفته می شود محمود احمدی نژاد در مصاحبه‌ای به دفاع از عملکرد دولت سید محمد خاتمی و همچنین حکومت محمدرضا شاه پرداخت و تاکید کرد آنها نیز به دنبال کاهش تورم و رفاه بودند؛ اظهاراتی غیرمنتظره از سوی رئیس جمهور اسبق که گذشته را به کلی نفی می‌کرد. این بخش از مواضع احمدی نژاد که به تازگی دوباره برای ریاست جمهوری ردصلاحیت شده اما فعالیت رسانه‌ای‌اش متوقف نشده بازتاب زیادی داشته است.

 

 

 

گفته می شود رییس هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی مجلس هفتم ادعای زاکانی درخصوص تخلفات در آزمون دستیاری در دوره وزارت بهداشت پزشکیان را رد کرد و گفته به نظر می‌آید که این حرکت تخریبی و غیرخدایی علیه آقای پزشکیان است و ایشان باید استغفار کند و دیگر این گونه حرکات را تا آخر انتخابات و حتی تا آخر عمرش ان‌شاءالله تکرار نکند.

 

 

گفته می شود وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفته با همکاری قوه قضائیه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از اموال صندوق های بازنشستگی که به تصرف اشخاص حقوقی و حقیقی در آمده بود برگردانده شد.

 

 

 

گفته می شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از محل جریمه لیگ برتری‌ها در جریان مسابقات فصل گذشته لیگ و جام حذفی مبلغ ۸۰ میلیارد و ۳۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان درآمد داشته است.

 

 

 

گفته می شود ماجرای مفقود شدن فرش های نفیس مجموعه سعد آباد در دولت سابق با اظهار نظر روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه وارد مرحله جدیدی شد. سخنگوی قوه قضائیه گفته برخی از فرش هایی که ادعا شده بود سرقت شده در سایر دستگاههای دولتی پیدا شده سرقت این فرش ها تکذیب میشود و درواقع جابجا شده است. اما نکته جالب اصرار مقامات دولتی به سرقت شدن فرش های سعدآباد است. ۷ تخته فرش هنوز پیدا نشده ولی اقدامات قضایی برای تعیین تکلیف آنها ادامه دارد.این مقام آگاه اضافه کرد: جمع بندی کلی این است که «سرقتی» رخ نداده و ماجرای فرش های سعد آباد ناشی از اهمال اداری بوده که باعث شده است اموال دولتی بدون تشریفات از مجموعه سعد آباد خارج شود و البته این موضوع نیز پیگیری میشود

گفته می شود براساس قانون بودجه امسال، ۲۰۰ همت برای تسهیلات وام ازدواج در نظر گرفته شده که همانند مصوبه سال گذشته است. اما رقم پرداختی وام ازدواج از ۲۰۰ میلیون به ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تغییر کرده و این در حالی است که میزان تقاضا بسیار بیشتر از بودجه مورد نظر است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*