گفته می شود

گفته می شود با وجود برخی تشویق‌ها برای ازدواج آسان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفته «آمار ازدواج در ۵ استان کشور به وضعیت قرمز و نارنجی (بحرانی) رسیده است».

 

 

گفته می شود رییس اتاق بازرگانی تهران گفته اتاق های بازرگانی به طور کلی با افزایش تعطیلات آخر هفته به طور ویژه تعطیلی پنج شنبه مخالف بودند زیرا تعطیلی پنج شنبه سالانه ۸ تا ۱۰ میلیارد دلار آسیب به کشور وارد می کند بنابراین امیدواریم دولت آینده در این زمینه همکاری بیشتری با اتاق های بازرگانی داشته باشد.

 

 

گفته می شود نمودارهای مالیاتی به ضرر مزدبگیران و به نفع ثروتمندان قد کشیده و سر به آسمان ساییده‌اند. تلفیق تورم و مالیات، کمر لایه‌های فرودست را خم کرده است.

 

 

گفته می شودرئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان فرش دستباف تهران گفته قاچاق فرش دستباف به ایران تنها از مبدا افغانستان صورت می‌گیرد زیرا برای دیگر کشورهای تولیدکننده این کالا قاچاق به ایران صرفه اقتصادی ندارد و فرش دستباف کشوری مانند ترکیه بازارهای خود را در جهان دارد.

 

 

گفته می شود فعال سیاسی اصلاح طلب گفته به نظر من رقابت بین قالیباف و پزشکیان خواهد بود و نه کسی دیگر. آقایان جلیلی و زاکانی قدرت رأی‌آوری ندارند و اگر آنها را به عنوان یک گزینه نگاه کنیم، نشان می‌دهد که اراده خود را بر اراده مردم ترجیح داده ‌ایم.

 

 

گفته می شود پزشکیان در اولین برنامه انتخاباتی خود در تلویزیون گفته همش می گوییم مقصر آمریکاست. مقصر ما هستیم چون پاسخگو نیستیم و سفره دیگری برای خودمان پهن کردیم.

 

گفته می شود مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفته هیچگونه افزایش قیمت در برنامه نیست فقط بحث مدیریت و جلوگیری از انحراف و قاچاق سوخت در دستور کار است.

 

 

 

گفته می شود در دهه شصت برای ارسال فیلم‌های سینمایی به خارج از کشور برای اکران یا حضور در جشنواره‌ها، باید فیلم توسط وزارت فرهنگ و ارشاد دیده و سپس پلمب می‌شد و همان نسخه پلمب شده مجوز خروج از ایران را می‌گرفت اما تنها فیلم‌های سینمایی نبود که چنین سرنوشتی داشت، بلکه فیلم‌های عروسی مردم نیز برای خروج از ایران باید با دقت توسط بازبین‌های وقت وزارت فرهنگ و ارشاد دیده می‌شود و مجوز خروج می‌گرفت؛ اتفاقاتی که در واقع در دوران وزارت سید محمد خاتمی و سازمان سینمایی به مدیریت انوار رخ می‌داد.

 

 

گفته می شود یک کارشناس اقتصادی گفته هرکاندیدایی پیروز انتخابات باشد شاهد واکنش آنی و مقطعی بازار ارز خواهیم بود بطوری که با پیروزی قطب جلیلی به دلیل آثار و جو روانی نرخ دلار افزایش و با پیروزی پزشکیان نرخ دلار کاهش پیدا می‌کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*