گفته می شود

گفته می شود انجمن هواشناسی ایران اعلام کرده مطابق داده‌های باز تحلیل و داده‌های مشاهداتی، امواج کوهساری را نمی‌توان عامل مهمی در بروز حادثه بالگرد رئیس جمهور به حساب آورد.

 

 

گفته می شود عضو کابینه دولت سیزدهم گفته علیرغم برخی از ادعاها و گمانه‌زنی‌ها دولت هیچ‌گونه دخالتی در امر انتخابات و حمایت از کاندیدای خاصی ندارد. من هم اعلام کردم اصولا نمی‌خواهم شورای نگهبان درباره من قضاوت کند، اشکال دارد؟

 

 

گفته می شود هیات عالی نظارت به ریاست آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت با تعطیلی شنبه ها موافقت نکرد.

گفته می شود در یکی از عجیب ترین رویدادهای مربوط به انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام تیر ماه ۱۴۰۳ وحید حقانیان از مسئولان اجرایی و در واقع “اداری” بیت رهبر انقلاب در انتخابات ثبت نام کرد!در برخی گروههای سیاسی تلگرامی حتی پوستر انتخاباتی “سید وحید حقانیان” هم منتشر شده بود که نشان می دهد برنامه ریزی او برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، دفعی و ناگهانی نبوده است و مقدماتی برای این کار از مدتها قبل چیده شده است.
حقانیان چند سال است که یک گروه واتساپی فعال را هم اداره می کند که در آن به تحلیل و گمانه زنی درباره پشت پرده های سیاست می پردازد. گمانه های بعید و فضایی که هیچ وقت مورد استناد رسانه های معتبر قرار نگرفته است.
یکی از تصاویر ماندگاری که از وحید حقانیان در ذهن اهالی سیاست وجود دارد، وظیفه جایابی و ترکیب بندی حاضران در صف اول نماز جمعه بود که سعی کرد مرحوم هاشمی رفسنجانی را در کنار محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور وقت بنشاند که در لحظه آخر، هاشمی این صحنه آرایی حقانیان را خراب کرد و جای خودش را عوض کرد!

 

 

گفته می شود رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته در برنامه هفتم موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان دیده شده که طی سه سال اجرای شود؛ به طوری که در سال اول ۴۰ درصد و در دو سال بعد هم ۶۰ درصد اجرایی شود.

 

 

 

گفته می شود تارنمای آمریکایی هیل نوشته که با محکومیت دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در دادگاه نیویورک، وی همچنان با ۵۴ اتهام دیگر نیز مواجه است.

 

 

گفته می شود تا کنون چهره‌های سرشناسی مانند علی لاریجانی، سعید جلیلی، مصطفی کواکبیان و مسعود پزشکیان خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری کرده اند. برای بسیاری این پرسش مطرح است که آیا محمود احمدی نژاد نیز در این انتخابات ثبت می‌کند و آیا تایید صلاحیت می‌شود یا خیر؟

 

 

گفته می شود یک فعال کارگری گفته ۹۰ درصد از این حق‌بیمه‌هایی که سازمان ادعا می‌کند به افراد جدید تخصیص داده، در واقع به همان کارگرانی تعلق گرفته که قبلا سهمیه داشتند و در واقع سازمان سهمیه جدیدی باز نکرده است

 

 

 

گفته می شود منتخب مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون عمران مجلس گذشته از تعیین سقف اجاره‌بها در هر شهر و استان براساس نرخ تورم همان منطقه خبر داد.

 

 

 

گفته می شود محسن رضایی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته با برادرانم در جبهه انقلاب، آقایان مخبر، جلیلی، زاکانی، بذرپاش، قاضی زاده هاشمی، اسماعیلی و… نشست های صمیمانه ای داشتم. وحدت میان همه نیروهای انقلاب و استفاده از تمام ظرفیت های ملی، یک ضرورت انکارناپذیر برای پیشرفت ایران عزیز است.

 

 

گفته می شود علیرضا زاکانی از طریق شبکه ایکس (توییتر سابق) تلویحاً برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام نامزدی کرد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*