گفته می شود

گفته می شود جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در شرایطی به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد که تلاش گروهی از نمایندگان برای عدم تصویب اعتبارنامه تاج گردون منجر به درگیری شدید در صحن شد. در زمان قرائت گزارش شعب پانزده‌گانه مجلس درباره اعتبارنامه‌ها، موافقین و مخالفین تصویب اعتبارنامه تاجگردون نماینده حوزه انتخابیه گچساران و باشت به بالای سکوی محل استقرار هیات رئیسه رفتند و درگیر شدند. برای فعالیت رسمی هر نماینده منتخب، باید اکثریت نمایندگان به اعتبارنامه او رای بدهند و در دوره پیشین به تاجگردون رای داده نشد و با وجود منتخب بودنش از سوی رای دهندگان، نماینده نشد؛ اتفاقی که ظاهراً گروهی در صدد تکرارش هستند. پس از این درگیری‌ها، حمید رسایی در اخطاری خطاب به رئیس مجلس مدعی شد: «آقای قالیباف به صحن اخطار ندارم، به خود شما دارم در انتخابات هیات رئیسه اتفاقات تلخی افتاد. الان بالا در هیات رئیسه در حضور نمایندگان یک آقایی آقای شریعتی و سلیمی (دو تن از امضاءکنندگان برای رد اعتبارنامه تاجگردون) را تهدید کرده که من نمی گذارم شما شب به خانه تان برسید. یعنی چه؟ اینجا کجاست؟» در نهایت این کشمکش‌ها به جایی نرسید و این بار اعتبارنامه تاجگردون تصویب شد.

 

 

گفته می شود حمید رسایی نماینده گروه پایداری در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با افشای مکالمات خود در جلسه غیر علنی، نسبت به جابه‌جایی آرا عصبانی شد، آن را با اختلاس سه هزار میلیاردی مقایسه کرد.

 

 

گفته می شود عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در توئیتی با انتشار عکسی از عدد ۱۴ که به چهاردهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره دارد نوشت: آینده روشن است.

 

 

 

 

گفته می شود رییس اتاق اصناف تهران اظهار داشته تمام فعالان اقتصادی باید شناسنامه‌دار باشند و مجوز واردات و توزیع کالا قابل پیگیری و رهگیری باشد و اگر شناسه یکتا به درستی به اجرا برسد از ورود افراد بی‌هویت به بازار و‌ کسب و کارها جلوگیری می‌کند.

 

 

 

گفته می شود یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفته هرچه ما به سوی محدود شدن نگاه‌های سیاسی حرکت کنیم و سلیقه‌ها محدود شود، به همان میزان عقب‌ماندگی پیدا خواهیم کرد.

 

 

 

گفته می شود ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری، نمایندگان مجلس از گزارش تحقیق و تفحص از شستا رونمایی کردند؛ بازخوانی این گزارش نشان از تخلفات بزرگ و اختلاس‌های کلان در شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دارد؛ هرچند این گزارش مربوط به عملکرد زیرمجموعه‌های شستا قبل از سال ۱۴۰۰ است، اما با وجودِ عدم تغییر ساختارها در سال‌های بعدتر، احتمال تداوم این تخلفات جدی‌ست.

 

 

 

گفته می شود محمدجواد ظریف گفته کسی به او نگفته در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت نکند اما او ملاک‌هایی در کار سیاسی دارد که با آن ملاک‌ها فکر می‌کند نمی‌تواند رئیس‌جمهور شود.

 

 

 

 

گفته می شود علی لاریجانی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی در شبکه اجتماعی ایکس به زبان عربی، نوشت: راهبرد ایران، به عنوان قدرت مهم منطقه این است که «کل منطقه» امن و قدرتمند باشد. توانمندی نظامی و دفاعی نه تنها تضمین کننده امنیت ایران، بلکه پشتوانه امنیت منطقه هم هست.

 

 

گفته می شود محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی که بحث احتمال کاندیداتوریش در انتخابات ریاست جمهوری مطرح بود، پست توئیتری اعلام کاندیداتوری علی لاریجانی را بازنشر کرد بنا به روایت مشرق، بر اساس گزارش برخی رسانه‌ها، با حضور لاریجانی در عرصه انتخابات آذری جهرمی از ثبت نام منصرف شده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*