گفته می شود

گفته می شود از حواشی مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم، انتشار تصویری بود که دو نماینده مجلس مرد و زن با هم دست داده‌اند. در واقع این عکس خواهر و برادری که است هر دو نماینده مجلس شورای اسلامی شدند: ابوالقاسم جراره از حوزه انتخابیه تهران و فاطمه جراره از حوزه انتخابیه هرمزگان.

 

 

گفته می شود ترامپ گفته اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه های آمریکا انقلابی رادیکال و غیرقابل قبول است. کاری که من انجام خواهم داد این است که هر دانشجویی که اعتراض می‌کند را از کشور بیرون می‌کنم.

 

 

گفته می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون ایران با نام بردن از دو فرد متهم در پرونده فساد در فوتبال، یعنی سهیل مهدی رئیس پیشین کمیته مسابقات سازمان لیگ و خداداد افشاریان رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال، خواهان توضیح در این باره شده است.

 

 

گفته می شود تعداد آرای باطله برای انتخاب رئیس مجلس ۲۴ رای بوده است؛ این موضوع توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

 

 

 

گفته می شود سید محمد صدر درباره احتمال حضورش در انتخابات ریاست جمهوری و اینکه‌ آیا در این خصوص دیداری با سید محمد خاتمی داشته یا خیر ، عنوان کرد: اینکه با آقای خاتمی دیدار داشتم صحت دارد در واقع آقای خاتمی  پیشنهاد کاندیداتوری را به بنده دادند ولی هنوز تصمیمی درباره ورود به انتخابات نگرفتم.

 

 

گفته می شود سخنگوی حزب اعتدال و توسعه از درخواست اعضای حزب برای حضور نوبخت و واعظی برای حضور در انتخابات و همچنین اغاز رایزنی‌ها با علی لاریجانی خبر داد.

 

 

 

گفته می شود رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفته بسیاری از بازنشستگان ما حقوق ۳۵ سال کار را می‌گیرند و وقتی این را به عدد تبدیل می‌کنیم چیزی بیش از ۱۱۶درصد می‌شود، خب وقتی بخواهیم فرمول ۹۰ درصد حقوق شاغل را پیاده کنیم، حقوق به جای اینکه افزایش پیدا کند کمتر می‌شود!

 

 

 

گفته می شود یک منبع نزدیک به پرویز فتاح به خبرنگار تابناک گفته رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصمیمی برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

 

 

 

گفته می شود حداقل حقوق پرستاران در ایران ۳۰۰ دلار است و این در حالیست که حداقل حقوق پرستاران در دبی و عمان ۱۰۰۰ دلار، در آلمان ۲۰۰۰ دلار است و در آمریکا این رقم به ۶۵۰۰ دلار می‌رسد

 

 

 

گفته می شود شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در جریان بررسی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری به تصمیم اولیه خود برای حمایت از محسن هاشمی رفسنجانی رسید.

 

گفته می شود پس از آنکه در جشنواره فیلم اقوام ایرانی، تندیس جایزه ویژه هیأت داوران برای یک عمر فعالیت هنری و حضور گرم و صمیمانه در فیلم «مسخ نرگس» به جمشید هاشم‌پور اعطاء شد، تغییر چهره و لاغری شدید جمشید هاشم‌پور و همچنین ضعف حافظه‌اش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*