گفته می شود

گفته می شود یک فعال سیاسی اصولگرا گفته رقابت وقتی اتفاق می‌افتد که دایره گزینش مردم وسیع باشد. شورای نگهبان باید با نرمش قهرمانانه نسبت به گزینه‌های مختلف برخورد کند و کاری کند تا مردم به واسطه نامزدهایی که مطرح می‌شوند، قدرت انتخاب داشته باشند و مشارکت حداکثری باشد.

 

 

گفته می شود یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفته به نظرم بسیاری از گمانه‌زنی‌ها برای حضور افراد در انتخابات ریاست جمهوری مبتنی بر واقعیت نیست و افرادی که اسم‌شان برده می‌شود کاندیدا نیستند و خیلی‌ها در حد تعارف هستند و جدی نیستند، معتقدم رقابت اصلی در انتخابات پیش رو بین ۴ الی ۵ نفر بیشتر نیست.

 

 

گفته می شود به گفته رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی ایران تداوم مشکل بیمه سبز برای رانندگان ایرانی و مشکلاتی که در صدور ویزا وجود دارد سبب شده تاجران برای حمل بار رانندگان خارجی را ترجیح دهند و این اتفاق به زمین‌گیر شدن ۶۰هزار کامیون ایرانی می‌انجامد.

 

 

گفته می شود امیر دریادار سیاری درباره شایعه حمله شیخ نشین‌ها برای اشغال جزایر سه گانه، برای نخستین بار از لشکرکشی عظیم همه قوای نظامی ایران به این جزایر پرده برداشت. او با اشاره به شدت عملیات روانی عرب‌ها، تاکید کرد برای رفع این عملیات روانی مدتی با خانواده در جزیره بوموسی زندگی کرده است.
گفته می شود پوشیدن پیراهن سفید توسط محمود احمدی‌نژاد در افتتاحیه خبرگان رهبری پس از شهادت رئیس جمهور با اعتراضاتی همراه شده بود، تا حدی که آمنه سادات ذبیح پور با لفظ «ازت بیزارم» از احمدی نژاد اعلام برائت کرد که البته برایش تبعاتی در پی داشت. با این حال احمدی نژاد به اعتراض آمنه سادات توجیهی نکرد و در مراسم ترحیم شهید رئیسی در حسینیه امام خمینی(ره) نیز با پیراهن سفید شرکت کرد.

 

 

 

گفته می شود احسان صالحی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت و سرپرست روزنامه ایران می‌گوید که ابراهیم رییسی در حوادث آبان سال ۹۸، برخی احکام اعدام را بدون سروصدا لغو کرد.

 

 

 

 

گفته می شود یک مسئول اعلام کرده مطابق ماده واحده قانون مجازات استفاده غیرمجاز از عناوین علمی مصوب ۱۳۸۸، استفاده از عناوین علمی غیرواقعی همچون “دکتر و مهندس” در مکاتبات اداری و در تبلیغات عمومی جرم تلقی می شود.

 

 

گفته می شود رئیس اتاق مشترک ایران و ترکیه گفته اکنون جریان سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در این کشور متوقف شده، اما این به معنای بازگشت سرمایه ایرانی‌ها به کشور نیست بلکه سرمایه‌ای که ایرانی‌ها در بازار مسکن ترکیه خرج کردند خوابیده و معطل مانده است چون خریدار ایرانی ملک در ترکیه امکان فروش آن را تا پنج سال ندارد.

 

 

گفته می شود یک کارشناس اقتصاد اظهار داشته دولت سیزدهم طبق وعده‌ای که داده بود تلاش کرد با کشورهای همسایه و کشورهای آفریقایی ارتباطاتی برقرار کند و در پیمان‌های شانگهای و بریکس هم حضور پیدا کرد اما همه می‌دانیم تا زمانی که تحریم برقرار است، این اقدامات در اقتصاد کشور و در زندگی مردم تاثیر قابل توجهی ندارد. کمااینکه با وجود توسعه روابط با کشورهای همسایه حتی نتوانستیم از عراق پول ایران را دریافت کنیم.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی با اشاره به خسارت غیرقابل جبران مهاجرت نیروی کار نفتی گفته یک کارگر فنی و نیروی ماهر در کشور حداقل تا سن ۲۵ سالگی تحصیل و ۵ تا ۱۰ سال هم حرفه‌ای‌گری کرده و تجربه‌اندوزی می‌کند تا نیروی ماهر باشد یعنی به ازای فرار مغز و نیروی ماهر ۳۵ سال عمر را از دست می‌دهیم.

 

 

گفته می شود دبیر جامعه آزمایشگاهی بالینی کشور گفته بعد از واگذاری آزمایشگاه‌ها به بخش خصوصی، تعداد قابل توجهی از نیروهای کارشناس تعدیل شدند و آن‌هایی که باقی ماندند، باید با حقوق حداقلی بسوزند و بسازند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*