گفته می شود

گفته می شود ویدیویی منتشر شده که محمود احمدی‌نژاد در پاسخ تعدادی از هوادارانش که مقابل منزل او جمع شده و از او خواسته‌اند در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت کند، گفته «در حال بررسی شرایط هستم تا تصمیم بگیرم، به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کنم یا خیر؟» این در حالی است برآوردها از ردصلاحیت دوباره احمدی نژاد حکایت دارد و ممکن است او به نفع یک کاندیدا تبلیغ کند.

 

 

 

گفته می شود سی ان ان ترک در گزارشی به یکی از نکات فنی در ارتباط با سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی پرداخت. کارشناس برنامه که یک استاد خلبانی ترکیه‌ای است، نبود رادار هواشناسی روی هلی کوپتر و خطای حسی خلبان را دلایل احتمالی سقوط معرفی کرده و احتمال سوءقصد و خرابکاری را بعید می‌داند. با وجود این، از نظر او اینکه افراد زیادی به منطقه دسترسی داشتند و حتی خبرنگار سی‌ان‌ان ترک پخش زنده از این منطقه داشت عجیب می‌دانست.

 

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس یازدهم گفته باید به آقای احمدی‌نژاد اطمینان داده شود که از جانب شورای نگهبان تایید صلاحیت می‌شود. اگر آقای احمدی نژاد بیاید نفر نخست انتخابات خواهد بود. نظرسنجی‌ها هم همین را می‌گویند که امروز احمدی‌نژاد یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سیاسی کشور است

 

 

 

 

گفته می شود محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی و حجت الاسلام مجتبی ذوالنور برای کرسی ریاست مجلس دوازدهم اعلام نامزدی کرده‌اند.

همچنین حسین‌علی حاجی‌دلیگانی، علی نیکزاد، حمیدرضا حاجی‌بابایی، حمید رسایی و عبدالرضا مصری برای نایب رئیسی اعلام نامزدی کردند.

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی جبهه اصلاحات گفته اگر قرار بر مشارکت باشد ما با گزینه‌های حداکثری اصلاح‌طلب وارد انتخابات خواهیم شد.

 

 

 

گفته می شود «طی ۱۰سال گذشته نرخ باروری نزدیک به ۲.۵میلیون نفر از مادران ۲۵ تا ۴۰ سال کاهش یافته‌و این در حالی است که بیشترین آمار باروری نیز در این گروه سنی رخ می‌دهد.»

 

 

گفته می شود امیرعباس فخرآور از سوژه‌های اپوزیسیون که به لاف زنی معروف است و قبلاً از دورهمی هایش با روئسای موساد و سی آی ای و ترامپ می‌گفت، حالا در ویدیوی تازه گفته به بنیامین (نتانیاهو) گفته که هلی کوپتر ابراهیم رئیسی را هدف قرار دهد.

 

 

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصولگرا گفته آقای لاریجانی تا این لحظه نه گفته‌اند می‌آیند و نه گفته‌اند نمی‌آیند. هیچ صحبت و جلسه ای با کسی نداشته و اعلام نظری نکرده است.

 

 

 

گفته می شود یک کارشناس حوزه آب اظهار داشته ایرانیان ۱۵۰ میلیارد متر مکعب بیشتر از آنچه در طول ۳ دهه اخیر وارد آبخوان‌ها شده برداشت داشته‌اند و این باعث فرونشست زمین در محدوده‌ای دست‌کم ۵۷ هزار کیلومتر مربع با میزان به طور متوسط یک سانتی‌متر در سال شده است.

 

 

 

گفته می شود دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفته عمده افراد وقتی به دندان پزشکی مراجعه می‌کنند که مشکلات حاد دارند و یکی از موانعی که افراد نمی‌توانند درمان به موقع انجام دهند، هزینه‌های درمان دندانپزشکی است.

 

 

گفته می شود یک کارشناس اقتصادی گفته کار دولت چهاردهم بسیار سخت خواهد بود و نحوه مواجهه دولت آینده با ناترازی های درحال افزایش اقتصاد کلان، اصلاحات ساختاری و مهار تورم بسیار پیچیده و مشکل است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*