گفته می شود

گفته می شود تصویری از جواد مهرابی یکی از محافظان رئیس‌جمهور به‌عنوان شهید حادثۀ دلخراش سقوط بالگرد منتشر شد. پیگیری‌ها از سپاه پاسداران نشان می‌دهد، مهرابی با بالگرد دیگری به‌سمت ورزقان حرکت کرده و در بالگرد رئیس‌جمهور حضور نداشته است. تنها پیکر سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور به معراج شهدای تبریز منتقل شده است.

 

 

گفته می شود یک مدرس حقوق اساسی دانشگاه تاکید کرده نامزدی اعضای شورای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به بنا به تصریح اصل (۱۳۱) قانون اساسی و حکم ماده (۳۷) قانون انتخابات ریاست جمهوری، منع قانونی دارد و رفع این موقعیت تعارض منافع، صرفا با استعفاء از سمت اصلی حاصل می شود.

 

 

گفته می شود پس از اینکه مصاحبه ای از علی خسروی داور بازنشسته فوتبال ایران منتشر شد و در آن درباره برخی افراد شاغل در فوتبال ایران صحبت شده بود که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. خسروی حالا پس از مدتی در صفحه اینستاگرامی خود خبر از تهدید جانش می‌دهد. علی خسروی داور بازنشته فوتبال، ادعا می‌کند که افرادی او را تهدید به قتل کرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود هر ماه دو درصد از مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی بابت حق درمان کسر می‌شود؛ در عین حال، «نه/بیست و هفتم» از حق بیمه زمان اشتغال کارگران در صندوق درمان تامین اجتماعی ذخیره می‌شود با این حال بازنشستگان نیازمند عضویت در بیمه تکمیلی درمان و پرداخت هزینه برای آن هستند. این در حالیست که به گفته فریدون نیکوفرد، فعال صنفی بازنشستگان کارگری شوش، ماده ۵۴ قانون تامین اجتماعی بر ارائه خدمات درمانی رایگان به بیمه شدگان تاکید دارد.

 

 

گفته می شود مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک گفته کاهش مقطعی تولید گوشت گوسفندی و افزایش قیمت نهاده‌های دامی به افزایش قیمت گوشت گوسفند انجامیده است.

 

 

گفته می شود یک کارشناس اقتصاد بین‌الملل گفته اخیراً کنگره و مجلس سنای امریکا مصوبه‌ای داشته و به چین فشار وارد کرده‌اند که از ایران نفت نخرند و یا کمتر وارد کنند. اما موضوع این است که امریکا نمی‌تواند در چند جبهه بجنگد.

 

 

 

گفته می شود رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات با اشاره به تجارت یک تریلیون دلاری امارات با جهان اظهار امیدواری کرد با آغاز فصل جدید در روابط تجاری ایران و امارات ارزش تجارت دو کشور از ۳۰ میلیارد دلار نیز فراتر رود.

 

 

گفته می شود یک فعال کارگری گفته یکی از مشکلاتِ امروزِ کشور مهاجرتِ نیروی کار از یک طرف و پیر شدنِ جمعیتِ کشور است، که هر دو مسئله آینده‌ی تولید و اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

 

گفته می شود کاظم فرج‌اللهی گفته در دوره‌ها و دولت‌های مختلف، وزرای کار در جایگاه رئیس شورایعالی کار در توجیه رفتار جانبدارانه خود مبنی بر پیشگیری از افزایش واقعی مزد و تامین نیروی کار ارزان برای سرمایه‌دارانِ داخلی و خارجی، دست به ابداع استدلالات نادرست و بی‌مبنا زده‌اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*