پیامک

سلام چرا باید معصومیه و سایت اداری فقط یک اتوبوس شرکت واحد به ابوذر داشته باشه و یک اتوبوس به آزادی.
هر اتوبوس یک ساعت طول می‌کشه تا بیاد
۲
سلام سفره مردم نشان از شرایط سخت اقتصادی است
لطفاً به شعور مردم توهین نکنید. 
سلام خیلی اشتباه میکنید که حق یک عده رو به عده دیگری میدید.
ما از حذف یارانه مون رضایت نداریم.
سلام چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۵ – ۱۶ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بگیرد؟
سلام وقتی میگن یارانه باید سر موقع به یاری مردم بیاد،چون قشر ضعیف جامعه که کارگر هستند تا ۱۵ هر ماه حقوقشون کفاف نمیده،چرا پرداخت یارانه از ۲۰ هر برج رفته پایان برج
۳
۴
سلام آقای استاندار، رئیس پلیس، دادستان محترم محض رضای خدا هم که شده در حوزه فرهنگ رانندگی هم ورود و کار کنید واقعا وضعیت رانندگی مصیبت باره!!
۵
سلام.شما هم جسارت چاپ مطالب رو ندارید دلبخواهی کار می  کنید
انتقاد و پیشنهاد پذیر باید باشید
تشکر
۶
با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم و استاندار محترم خدا شاهد هست محله جلیلیان و اهالی محترمش با آن فرزندان معصوم و بی گناهشان غزه خراسان جنوبی در مرکزیت است و حتی راه آسفالته ندارد.لطفا چاره ای بیندیشید.کوخ نشینان را دریابید وکمی قیر رایگان راصرف محله آنها نمایید.
۷
سلام ،ضمن تبریک عید سعید قربان خدمت مسئولین و دست اندرکاران برپایی مراسم دعای عرفه در روز یکشنبه که پخش مستقیم از صدا و سیمای خراسان جنوبی داشت اصلا مراسم درآن  حد  که یک مداح خوب مدیریت کند نبود بسیار ضعیف و کم تجربه چه خوب بود که  بهتر از این می‌توانستید برنامه ریزی کنید از مداحان استانی با ظرفیت بالا استفاده می‌کردید. با تشکر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*