پیامک

سلام زندگی در دوران جدید که کسب روزی حلال یا از طریق کشاورزی و دامپروری ویا یادگیری حرفه و هنر و یا از طریق درس و دانشگاه و استفاده از ظرفیتهای برابر آزمونهای استخدامی برای همه جوانان و مردم کشور که در قانون اساسی هم آمده می باشد و راه دیگری متصور نیست و هر شیوه دیگری برای کسب روزی و مسکن و پرورش فرزندان از سیستم دولتی جز رانت و ویژه خواری معنای دیگری ندارد و به لحاظ شرعی حرام خواهد بود و این باید از سوی کسانیکه در طول تاریخ مروج دین و دیانت بوده اند ضمن رعایت این موارد توسط خودشان به دولتها و مسوولینی که یواشکی برای طیف هوادار خودشان از هر گرایشی بهره برداری می کنند تذکر دهند و در مواردی برخورد کنند.
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام
لطفا یک فکری به حال مامردم مهرشهر بردارین به محض برخورد دوتا ماشین دور میدان شعبانیه یک ترافیکی راه میفته که ورودی مهر شهر قفل میشه  ساخت پل هوایی ازکی انشاالله شروع میشه
مسئولین محترم
برادران شورای شهر،شورای ترافیک،استاندار،فرماندار امام جمعه لطفا رسیدگی کنید
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت مسئولین محترم دامپزشکی شهرستان مرزی درمیان؛نوغاب درمیان ازتوابع بخش مرکزی این شهرستان تراکنش جمعیتی یک شهررایدک می کشدمکان بهداشتی برای ذبح دام ندارد ودرمکان های غیربهداشتی ذبح می شودتدبیری بیندیشیدباتشکرشهروندان نوغاب درمیان
۴ باسلام: متاسفانه باسوءمدیریت مسئولین استان درحوزه سوخت، بخش زیادی از مردم با مشکل تامین سوخت خودرو مواجه هستند و صفهای طولانی موجب اعتراض مردم شده است. چرا فقط در خراسان جنوبی جایگاهها کارت آزاد سوخت ندارند.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ۴ساله همه چی بیش از ۱۰ برابر شده ولی سرمایه ما مالباختگان ۹۹ بورس کمتر از نصف شده این نسل کشی نیست پس چیه؟ واقعا این چیه؟ چکاریه؟ چرا باید همیشه کسی که کار درست انجام داده و طلا و دلار نخریده تنبیه بشه؟
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
ما مالباختگان بورس به حرف های مسئولان بلند پایه گوش کردیم و به جای دلار و سکه”سهام خریدیم و بعد از ۴ سال سرمایه‌گذاری هنوز هم در زیان سنگین هستیم و در حسرت اصل پولی هستیم که سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، واقعا چرا باید همیشه کسی که کار درست کرده تنبیه بشه؟ چرا اصلا کسی پاسخ گو نیست؟ اصلا دردمان را به کی بگیم؟
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام برخی کاندیداها فقط باعث می شوند انتخابات به دور دوم کشیده بشه و غیر از هزینه تبلیغات و علافی مردم و کشور فایده دیگری ندارند .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*