پیامک

سلام مسئولان عزیز ، چرا محدوده جاده اسفشاد رو بهسازی و سر و سامان نمی دهید ؟؟ حداقل روشنایی بلوار تا محدوده دانشگاه و روستای مهمویی رو انجام بدین و ورودی روستای مهمویی رو درست کنید رفت و آمد بسیار خطرناک شده ، خدای نکرده شاهد حادثه ناگوار نباشیم.
۲ حدود ۴ ماه از قول مسئولین برای روشنایی سه راهی روم میگذره متاسفانه هنوز خبری نشده !!! باید چند نفر اونجا جانشون رو از دست بدن تا بلکه درست بشه ؟؟
۳
سلام چرا فقط در خراسان جنوبی برای سوختگیری خودرو سختگیری می کنند. در دیگر استانها جایگاهها کارت آزاد سوخت دارند و مردم بدون مشکل سوحتگیری می کنند. این نشان دهنده بی تدبیری مسئولان خراسان جنوبی است  
۴
باسلام:شما کامیون که از که ازکارخانه میخریدسهمیه سوخت نداره،میگن باید با بارنامه حمل بارداشته باشید تا برای ماه بعدسهمیه اختصاص بدیم،میگیم تاکامیون سوخت نداشته باشه چجوری میتونه حمل بارداشته باشه؟میگن اون دیگه به مامربوط نیست مشکل خودتونه، این بدین معناست که مسئولین دوست دارند بازارسیاه وجودداشته باشه.
قضاوت باشمامردم فهیم
۵
سلام جاده طبس حد فاصل فدشک تا سه راهی دیهوک قوز با قوز شده با این حجم تردد تریلی به خصوص شبها جان هم استانها را به مخاطره انداخته است
۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*